dinsdag 5 december 2023

Boek

Ik heb een ontzettend leuk boek gelezen. ZONDAARSKIND. Van Marion Pauw. 


Een tachtig jarige vrouw verteld over haar leven en hoe ze op latere leeftijd  wraak wil nemen op een vroegere rivale van haar. 

Meer ga ik er niet over vertellen, het is met heel veel humor geschreven en ik heb het achter elkaar uit gelezen, het einde vond ik iets minder maar desondanks heb ik er veel plezier aan beleefd. 






En dit heb ik gefröbeld van Postcode Loterij huisjes. De nepkaarsjes die erbij zaten gaven nauwelijks licht en dus heb ik er kleine lampjes in gefrommeld. Zo begint er langzaamaan een Kerstsfeertje te ontstaan.

Ik word er blij van.

Allemaal een fijne dag. 🙋

5 opmerkingen:

  1. Grappig ding ervan gemaakt.
    Ik ben een boek van Nelleke Noordervliet aan het luisteren, "Altijd Roomboter" het gaat over haar Overgrootmoeder die 97 is geworden . Het is niet alleen het verhaal van Engelbertha maar ook over veel gebeurtenissen die in haar leven gebeurden in de wereld. Heel bijzonder vind ik het tot nu toe

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En Nelleke leest het ook zelf voor, dat geeft zeker iets speciaals aan het luisteren

      Verwijderen
  2. Op het moment ben ik De Camino aan het lezen. Geschreven door Anya Niewierra. Een aanrader.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaat het een beetje Ella? Zijn het de donkere dagen?

    BeantwoordenVerwijderen