donderdag 14 december 2023

Goed.


OOOO, wat vind ik dit een typerende foto, hoe ze met z'n allen om haar heen staan en hoe zij daar zit. Ik ga er verder geen commentaar op geven want iedereen heeft zo z'n eigen mening, maar ik vind deze foto echt fantastisch.

Verder gaat het goed met me hoor, ik heb helemaal geen last van de donkere dagen voor Kerst. Het maakt me niet uit wat voor weer het is, ik vermaak me prima, binnen of buiten.

 Gewoon een beetje druk met allerlei dingen, Kerstversiering weer op gezocht, aan een nieuw borduurwerk begonnen, Spaans leren, de psychologie colleges  en natuurlijk de "Buurtclub" die ik juist gisteren heb laten weten dat ik niet meer kom. De leidster wil graag weten waarom niet, dus daar heb ik maandag een gesprekje mee, helemaal prima, ik heb zo m'n argumenten.

En verder heb ik eigenlijk niet zoveel te melden vandaar dat het de laatste tijd een beetje stil was hier.

Ik hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat en zo niet, laat eens wat van je horen.

Allemaal een hele goede dag. 🙋


5 opmerkingen:

  1. Mooi zo. Geen winterblues. Gewoon lekker doorhobbelen.
    De kerstboom is door echtgenoot en kleinzoon van boven gehaald, in elkaar gezet en kleinzoon heeft er de ballen in gehangen. Hij is 10 jaar en ik vrees dat dit wel het laatste jaar is dat we nog oppassen.
    Zelf heb ik nul komma niets met Kerst. Vindt het een opgeklopt gedoe. Helaas heb ik een echtgenoot die wel van de kaarsjes enz houdt. Ach, we schipperen er wel wat doorheen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook niet zo gek op kerstmis. Laat het maar vlug lente worden en blijven, zomer mag ook.

      Verwijderen
  2. Ja gaat hier ook allemaal zijn gangetje. Mij maakt het ook niet zoveel uit welk weer het is al heb ik liever zomer met zon en 25 gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even een woord van mijzelf verbeteren, voordat een ander het doet, Vindt moet natuurlijk vind zijn, want ik vind het.
    En Kerst blijft gewoon nul, komma, niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die foto! Ik zal er ook maar niets over zeggen. Kerstmis is nogal over de top geworden, vind ik. Maar ik verheug me op het kerstfeest voor de buurt In mijn buurt dat morgen gehouden wordt met goede muziek, een kerstverhaal en zo meer. Ik hoop dat er veel buurtgenoten komen. Dat zal vast wel, want we hebben nieuwe buurtgenoten die goede klassieke muziek maken. Ik verheug me erop.

    BeantwoordenVerwijderen