zaterdag 28 januari 2023

Daar ben ik weer.

 Daar ben ik weer, ik hoop dat jullie me een beetje gemist hebben. Ik had een internet en telefoon storing, de modem was kapot. De nieuwe modem was snel binnen en dan is het een kwestie van kabeltjes uit de oude modem en weer in de nieuwe alleen kreeg  ik 1 kabeltje er niet uit. 

En dus moest schoonzoon er even bij komen maar die woont niet naast de deur en werkt dus  moest ik even tot zaterdag wachten, geen probleem want ik heb ook nog altijd een mobiel, maar ik vind het een beetje gepriegel op zo'n klein schermpje dus vandaar deze radiostilte. 

Hij heeft meteen het zonnepaneeltje voor de tuinverlichting zodanig op de schutting gemonteerd dat er de hele dag, nou ja bijna de hele dag, zonlicht op valt, nou ja als die schijnt natuurlijk. Dus dat is ook klaar. Samen met dochter hebben ze een zwaar ladenblok naar beneden getild en in m'n auto gezet zodat dat naar de kringloop kan én hij heeft alle boormachines ( 3) van manlief weer compleet gemaakt zodat er 2 op marktplaats kunnen. 

Me dunkt dat dat een nuttig besteed ochtendje was. Ik heb wel honderd keer gezegd dat ik heel blij met ze was, wat ben je vreselijk onthand als je geen kinderen of lieve neefjes of nichtjes hebt. Wat heb ik toch veel om dankbaar voor te zijn.

We gaan er weer met frisse moed tegenaan.

Allemaal een goede, moedige dag. 🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Welkom terug dan. Dat gevoel heb ik soms ook, dat je best heel veel nog zelf kan maar sommige dingen niet meer, en dan niet omdat je niet weet hoe het moet maar omdat mijn handen er de kracht niet meer voor hebben.
    Gisteren was het heerlijk weer, vanmorgen ziet het er erg grijs uit en dat blijft het ook wel, dag om achterstallige dingen aan adninistratie etc te doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik heb je gemist maar gelukkig was je niet ziek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er weer bent 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je er weer bent en niet ziek was of zo. Geen kinderen, geen brussen, dus ook geen nichtjes, neefjes die iets kunnen doen maar wel de allerliefste buuf van de wereld die veel helpt en een geweldige hulp die ook heel veel doet, behalve het stofzuigen etc.

    BeantwoordenVerwijderen