donderdag 12 januari 2023

Veranderlijk.

 Niets  veranderlijker dan een mens. Ik schreef gisteren over de deken waar ik aan begonnen ben maar toen ik de vierkantjes die al klaar zijn eens netjes bij elkaar legde vond ik het spuug lelijk, zó lelijk dat ik acuut besloten heb om er mee te stoppen. 

Maar ja, wat nu? Ik wil echt een breiwerkje hebben voor tijdens het t.v. kijken en dus heb ik bedacht om dan toch  maar lange banen te gaan breien in dezelfde steek, saai,  maar ik heb voor een kabel steek gekozen en dan moet je toch wel een beetje blijven opletten. 


           Beter denk ik en nu maar hopen dat ik dit wel leuk blijf vinden.   Ach ja, hoe hou je iemand van de straat? Het waait hier behoorlijk dus die straat ga ik sowieso niet op.

Van het tweede project moet ik nog foto's maken dus dat komt later.

Allemaal een goede, bezige dag 🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Misschien een andere kleur kopen? Dit ook niet de meest spannende ook om aan te werken. Koop meerdere kleuren, 3-4 en maak dan banen

    BeantwoordenVerwijderen