maandag 2 januari 2023

Sleur.

 Zo, weer back to normal.

Eigenlijk sta ik er een beetje dubbel in, aan de ene kant ben ik blij dat die feestdagen weer voorbij zijn en dat een maandag weer gewoon een maandag is of welke dag dan ook, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een leuke onderbreking van de sleur, je huis ziet er een beetje anders uit, je ziet je familie wat vaker dan anders, je eet misschien een beetje andere dingen dan normaal enz. 

Ik hou er wel van want ik heb een bloed hekel aan sleur, van sleur kak ik in, dan hoef ik niet na te denken en  dat doe ik dan ook niet en dat is niet goed voor een mens.

En in dat kader heb ik me weer aangemeld bij de HOVO voor een vervolg cursus psychologie en gisteren was dochter hier en die vroeg of ik zin had om mee te gaan naar een lezing van Gertie Bierenbroodspot. Dat is een kunstenares die schildert, beeldhouwt, enz. Zij geeft een lezing in slot Zeist en natúúrlijk had ik zin om mee te gaan.

Alles om de sleur maar te doorbreken en om naar uit te kijken.

Allemaal een goede, sleurloze dag 🙋‍♀️


2 opmerkingen:

  1. Wordt vast heel goed. Veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me bij je aan, leuke dingen zijn leuk maar ook fijn als alles weer gewoon is.
    Voorlopig ga ik voor sleur

    BeantwoordenVerwijderen