woensdag 4 januari 2023

Nachtmerrie.

 Kan iemand me uitleggen hoe het menselijk brein werkt?

Nu zeg je natuurlijk: als er iemand is die dat moet weten dan ben jij dat wel met je psychologie cursussen 🤣 maar ik begrijp er niets van. Neem nou de droom van vannacht: ik droomde dat ik met Andy en Melisa op vakantie ging. Voor wie ze niet kent hieronder een filmpje.


Zij hebben een tijdje een eigen real live soap ( heet dat zo?) op t.v. gehad. ik heb dat programma nooit bekeken maar tijdens het zappen kwam ik  ze wel eens tegen, ik weet verder helemaal niets van ze, waarom droom ik er dan over?

In m'n droom gingen we "gezellig"  met de bus naar Spanje.

Afijn, het zal allemaal wel, stiekem ben ik wel een beetje blij dat het maar een droom was of was het meer een nachtmerrie? 

Allemaal een goede, vrolijke dag. 🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Mijn droom vannacht ging over mijn ex man. We woonden tegenover een speeltuin en midden in de nacht hoorden we buiten geluiden. We sliepen toen bijna altijd naakt en gingen zo ook voor het raam staan om te kijken. Er werden allemaal schapen uitgeladen die het gras in de speeltuin gingen "maaien". Is nooit gebeurt zo.
    Daarna gingen we nog steeds naakt naar de kroeg waar we vaak kwamen en die normaal om 1 uur dicht was.
    Daar kwam ook mijn huidige partner met een groene auto langs om mijn nieuwe steunkousen (die gisteren zijn aangemeten) langs te brengen, had ik ten minste warme voeten vond hij.
    Dit soort dromen is vrij normaal voor me

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig al die dromen waarin je vaak het dagelijks leven op een vreemde manier voorbij ziet komen. Toch schijnt het alles te maken te hebben met je eigen emoties. Zowel je eigen aandeel in de droom als dat wat je de ander laat zeggen en doen. Zelf kun je dat als je erin duikt wel leren herkennen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je boft nog ik was vannacht in Thailand en ik wil helemaal niet naar Thailand.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kijk nooit (want: geen TV). Dus ik kan geen zinnig woord zeggen over Andy en Melissa, maar in hemelsnaam, wat moet je met zulke schapen?Het is trouwens "real life" soap, met een f. Je zat er dus dichtbij.

    Dat Thailand van Hélène is prachtig... Zou ik ook niet heen willen, veel te warm en broeierig.

    BeantwoordenVerwijderen