vrijdag 6 september 2024

Hoe dom.......

 Hoe dom kan een mens zijn.

Laatst schreef ik dat ik m'n bed in etappes verschoon, gisteren vond ik dat een volgende etappe was aangebroken nl. het onderlaken. toen ik naar boven liep realiseerde ik me dat het me de laatste tijd was opgevallen dat ik niet zo lekker meer op m'n matras lag, maar kwam dat nou door de matras of door m'n lijf? Dat weet je niet.

Toen schoot me iets te binnen: op het logeerbed lag nog een zo goed als nieuw matras, ooit gekocht toen het laatste kind uit huis ging en daarna niet of nauwelijks een logé gehad dus hartstikke nieuw. 

Als ik dat matras nou eens met m'n eigen matras omruil? Dan kon ik het uit proberen. Ja El, wat een ontzettend goed idee. Zo gezegd zo gedaan. eerst m'n eigen bed afgehaald en het matras naar een andere kamer gesleept, loei zwaar. Toen het logeerbed afgehaald en dan ook meteen maar een schone matrasbeschermer en hoeslaken over het matras gedaan, daarna naar m'n slaapkamer gesleept, weer loeizwaar, zie je het een beetje voor je? en toen hoefde ik het  alleen nog maar even in m'n ledikant schuiven.

Eigen matras 80 x 200 cm.

Logeermatras 90 x 200 cm. 

Ik zeg even niks meer.

Allemaal een hele vrolijke dag🙋‍♀️

8 opmerkingen:

  1. En waar heb je vannacht geslapen? Op de bank?
    Ja dat was een beetje onhandige actie, maar wel mooie stof voor een blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat balen als je dan bij je eigen bed staat en ziet dat je plan niet gaat lukken. En alles weer terug moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, sorry, maar ik moet hier wel erg om lachen. Het had mij ook kunnen gebeuren, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik voelde hem al aankomen. Kan het niet helpen kmoet toch lachen. Sorry 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je had natuurlijk ook een nachtje oo het logeerbed kunnen slapen!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen