zondag 15 september 2024

Eritrea.

 Gisteren alweer iets leuks gedaan, wekenlang heb je niks en dan opeens alles achter elkaar.


Ik heb een Eritrese pannenkoek gegeten. In een wat verlopen winkelcentrum hier in de buurt waar ook elke dinsdag het koffiegroepje bij elkaar komt gingen mensen uit Eritrea gevulde pannenkoeken bakken en een koffieceremonie houden. Dat is natuurlijk heel leuk om mee te maken en het was ook nog eens heel lekker. 

We troffen het met het weer en konden buiten zitten ook al was het wel een beetje fris. 

Zo te zien wordt het vandaag ook weer een mooie dag, geniet er van. Allemaal een hele goede dag.đŸ™‹

5 opmerkingen:

  1. Ja dat zijn heerlijke pannenkoekjes.
    Ik had de afgelopen dagen last van een knie, maar nu gaat het weer wat beter en het is zonnig, dus na de lunch zal ik wel stukje gaan fietsen. even afwachten of ik daar een das of handschoenen voor nodig heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt een heerlijke dag. De zon schijnt hier volop. Wij gaan zo even kijken bij Terlet. Dat is een zweefvlieg club bij Arnhem. Oudste kleinzoon mag solo vliegen. Wel boven Terlet, want hij is pas 14 jaar. Van de winter gaat hij zijn brevet halen. Ik geloof dat hij met 16 jaar zelfstandig mag vliegen.
    En die pannenkoeken is een idee. Ik heb nog appels liggen. Lekker makkelijk voor vanavond.
    En even over de implantaat. Ik dacht, hup wortel eruit, dat is inmiddels gebeurd in Doetinchem, even genezen. Dan pin erin en hup een kroon erop. Ja ja, drie maanden genezen. En dan gaan ze kijken of er wel voldoende botaanmaak is gekomen.
    Elke keer word je op je leeftijd gewezen.
    Ze vroegen welke medicijnen ik slik. Ik antwoordde niets, alleen vitamine D. Ze keek naar mijn leeftijd en vroeg nogmaals, echt niets? Ik voelde me haast schuldig dat ik niets kon aangeven.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi Francien, wat zul je een trotse oma zijn en genieten van je kleinzoon. Als ik dat zo lees van dat implantaat......ga ik er niet aan beginnen. Geweldig toch, dat ze je niet geloven. Net of iedereen boven een bepaalde leeftijd aan de pillen etc. zit. Echt niet

      Verwijderen
  3. Dat klink erg lekker, die pannenkoek. Net ff gekeken hoe je dat zelf maakt, wie weet, ooit....
    Lekker zuurkoolstamppot van de buuf gehad, is het best wel weer voor. Jij ook een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt mij ook lekker. Ik ga het ook eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen