donderdag 29 december 2022

🤣🤣🤣


 Allemaal een goede, vrolijke dag🙋‍♀️

6 opmerkingen:

  1. ik mag er weer een jaar bijtellen en dat zijn er al heel veel.Gelukkig kan ik nog net zo giebelen als heel lang geleden.Dat wens je toch iedereen toe....een beetje dagelijkse pret.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor was ik ook. Altijd vriendjes. De periode na scheiding ging ik met een vriendin naar dansavonden, ik was toen 45 zoiets. Vriendin was een slanke verzorgde en best aantrekkelijke vrouw en werd vaak als een vd eerst als danspartner gevraagd. Ik iets minder snel maar het gekke was dat ik veel vaker door dezelfde man werd hervraagd ook om erna af te spreken en dat gebeurde bij haar zelden. Ik was net iets dikker, gewoner gekleed maar kennelijk toch aantrekkelijker. Vond het een grappige observatie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind mezelf nog steeds een lekkere meid!!!

    BeantwoordenVerwijderen