zaterdag 31 december 2022

Bollen.

 In plaats van oliebollen en in het kader van: je moet toch wat met dat miezerige weer heb ik gisteren een soort van opgerolde uien/kaas bollen gemaakt van croissant deeg.


Lekker, misschien iets teveel uien en iets te weinig kaas maar wel goed te eten, voor herhaling vatbaar? Misschien wel.

Schoonzoon bakt altijd wel oliebollen en dan ben ik ook altijd van harte uitgenodigd maar dit jaar blijf ik denk ik maar thuis, mij te slecht weer.

Verder ben ik ook weer naar de manueel therapeut geweest, want de pijn in m'n lies is weer terug en daar baal ik echt  ontzettend van want het ging heel goed. Ik heb ontdekt dat wandelen een soort therapie voor me is.

Ze heeft me weer behandeld dus nu maar weer even afwachten hoe het verder gaat.

Allemaal een hele goede jaarwisseling. πŸ™‹‍♀️

3 opmerkingen:

  1. Bollen zien er mooi uit maar ga ze niet namaken. Kreeg bij een Too good to go box van de bakker kaas-uienbroodjes dat was veel makkelijker 😁
    Ik bak appel- en bananenbeignets vanmiddag. Oliebollen hou ik niet van, te veel meelbal meestal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het beste met je been en een goede en tevreden jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er lekker uit, heb nog een blikje bladerdeeg staan, maar eerst de oliebollen en de appel- en ananasbeignets op. Besteld bij de bakker, doe er altijd een aantal in de vriezer.
    Balen van je lies, pijn hebben is heeeel kleaute (weet er alles van).
    Goede jaarwisseling en goed en vooral gezond 2023. Tot volgend jaar!!!

    BeantwoordenVerwijderen