zondag 25 december 2022

Ballet.

Gisteren zó iets leuks gedaan. Ik was door jongste dochter uitgenodigd om mee te gaan naar het Nationale Ballet in de Stopera in Amsterdam.
THE SLEEPING BEAUTY.
Ze kon op het laatste moment nog 2 kaarten kopen, we konden dan wel niet naast elkaar zitten maar dat vonden we niet erg want tijdens de voorstelling ga je toch niet praten en er waren 2 pauzes dus dan konden we even bijpraten.


 Het was geweldig, die kostuums, dat dansen, die muziek, zó knap allemaal, ik heb m'n ogen uitgekeken.



                           En één van die koppies is dus mijn dochter 😀

Allemaal hele fijne, goede feestdagen, maak het gezellig voor jezelf. 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad weer eens wat anders. Ik ben nog nooit in de Stopera geweest.
    Fijne dagen wens ik je ook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat heerlijk Ella. Klassiek ballet. Ik deed het als amateurtje van mijn 14 de tot mijn 40ste. Wat zul je genoten hebben

    BeantwoordenVerwijderen