zaterdag 10 december 2022

Kersepitten.

 Vandaag gaat het weer ietsje beter, eindelijk weer een hele nacht doorgeslapen. Want dat is de pest bij mij, als ik griep heb slaap ik niet of nauwelijks en dan heb ik in bed ijskoude voeten en elke keer denk ik dan: als ik me beter voel ga ik een kruik kopen maar áls ik dan weer beter ben dan vergeet ik dat weer. Maaaaaar.... gisteren heb ik 2 zakken met kersepitten gekocht,


Even in de magnetron en héérlijk warm aan m'n voeten.

Waarom geen kruik? Of een elektrische deken? Nou het idee van water in m'n bed trekt me niet en normaal gesproken heb ik het altijd vrij snel warm als ik ga slapen dus wat moet ik dan de rest van het jaar met zo'n ding. En een heel praktische reden; dit kon ik hier vlak bij huis kopen en die andere dingen niet.

En zo rommel je maar een beetje door. Vandaag eens kijken of ik naar de kerk kan gaan, nee ik ben niet ineens gelovig geworden of zo hoor maar daar is een Kerstmarkt en de opbrengst is voor de Kerk, de Kerk waar manlief en ik getrouwd zijn dus daar wil ik wel m'n steentje aan bijdragen.

Allemaal een goede, gezellige dag 🙋‍♀️



1 opmerking:

  1. Je hebt ook kleine electrische dekens voor alleen de voeten, 50-70 cm heb ik voor partner gekocht en hij is er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen