woensdag 21 december 2022

Ggggggggggggrrrrrrrrrrrr

 Vorig jaar verscheen vriendje van oudste kleindochter op zijn motor in een Kerstmannenpak voor m'n deur,

Hardstikke leuk ( dit jaar nog niet gezien maar wat niet is kan nog komen natuurlijk😀)


Dit jaar doen we met Kerst niet aan cadeautjes, prima, maar ene kleindochter is afgestudeerd, andere kleindochter heeft haar rijbewijs gehaald en vriendje is ook afgestudeerd. Daar mag dus wel even aandacht aan besteed worden, de kleindochters krijgen oorbelletjes maar ja dat vriendje? Toen zag ik deze sokken langskomen, hoe toepasselijk.




Ik heb ze meteen besteld, ik weet dat hij van grappige sokken houdt en hoera ze konden ook nog op tijd bezorgd worden, bioscoopbon erbij en klaar. Ik was helemaal blij.
Gisteren werden ze bezorgd en met  een big smile op m'n gezicht deed ik het zakje open en zag dit:



                                         Ggggggggggggrrrrrrrrrrrr.
                                              
                                                Ik heb zo de pest in. 

Inmiddels met Bol gebeld, want van die sokkenfirma is geen nummer te vinden, ☹️ en zij gaan er mee aan de slag, hopelijk komt het nog goed. Ik heb er een hard hoofd in, duimen jullie voor me?
Allemaal een goede, vrolijke dag 🙋‍♀️. 

2 opmerkingen:

  1. dat is zwaar balen, ik duim zeker voor je. Leuke kadootjes heb je gekocht. Kerstmannenpak op de motor is geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker balen als je zoiets leuks hebt gevonden en dan verkeerd krijgt. Gelukkig was het niet al ingepakt en had je niet gekeken. Zal duimen dat het op tijd komt maar veel hoop zulle we niet hebben

    BeantwoordenVerwijderen