dinsdag 2 augustus 2022

Doe eens NIET normaal.


Op de t.v. zag ik een stukje langskomen over het Rotterdams Zomer Carnaval. Als ik zoiets zie dan krijg ik altijd een beetje de  kriebels en het is voor een oud mens zoals ik misschien  gek dat ik het zeg maar dan wil ik meedoen. Ik word daar altijd zò vrolijk van. Die muziek, die kleuren, die mensen die helemaal uit hun dak gaan, ik vind het geweldig. 

In de krant stond een recensie: alles was goed en zonder narigheid verlopen en er heerste een sfeer waarbij het niet uitmaakte of je wat krap of juist wat ruimer in het vlees zat. Einde citaat. 

Misschien moet ik, gelet op het ruime vlees, er volgende keer toch eens naar toe gaan.😂

Doe eens niet normaal,  het leven is al "gewoon" genoeg.

Allemaal een goede, niet normale dag 💁


4 opmerkingen:

  1. OK gaan we volgend jaar samen naar Rotterdam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dansen en muziek is zo leuk daar staat geen leeftijd voor en als dat wel zo is, kan jou het schelen,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en dan hebben jullie (Lot en jij) een heel jaar om een super outfit te maken, de kranten staan er dan vol van en iedere zender wil je op tv!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoef er niet naar toe maar geniet ontzettend van het genieten van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen