vrijdag 19 augustus 2022

Zoekplaatje.



Zien jullie hem zitten? De zielige duif die nu al een  paar dagen door m'n tuin scharrelt? Soms is ie even een poos weg maar dan opeens is ie er weer. 

 Gisteren heb ik hem de hele dag niet gezien en ik  hoopte al dat ie ergens in een stil hoekje z'n laatste adem had uitgeblazen maar vanmorgen zat ie er weer.


 Nou ja, ik laat hem maar met rust, dat is de natuur maar ik vind het wel zielig.

De bankrekening is inmiddels gedeblokkeerd maar de app op m'n nieuwe foon kan ik nog niet gebruiken en dat alles omdat ik halsstarrig het verkeerde wachtwoord bleef invoeren🙈 nu wachten op nieuwe inlog gegevens. 

Komt ook wel weer goed.

Allemaal een hele goede vrolijke dag, vooral vrolijk want dat ben ik nu even  niet maar daarover morgen meer. 🙋‍♀️ p.s maar het gaat wel goed met me hoor, jullie hoeven je geen zorgen te maken 🙃

2 opmerkingen:

  1. Heb je wel bakje water neergezet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, er staat altijd een drinkbakje in de tuin en net probeerde hij nog een concurrent weg te jagen dus misschien klaart ie wel weer op.

      Verwijderen