maandag 1 augustus 2022

Voldaan.

 Gisteren een lekker dagje gehad, het ging beter met m'n buik, geen krampen meer als ik wat at en dus kon dochterlief rustig komen. 

We zijn naar museum Jan geweest daar was een tentoonstelling van fotografe SASKIA BOELSUMS zij bewerkt haar foto's heel erg en daar hou ik niet van, dochterlief zei:

" het is ook een vorm van creativiteit maar ik hou er ook niet van" 

En dus hebben we daar een beetje kritisch naar lopen kijken. Maar het is een leuk museum en je leert er altijd wel wat van. 

Daarna hebben we boodschappen gedaan en heb ik gekookt; rijst, geroerbakte spitskool, kippedijfilet en pindasaus, voor de vitamientjes nog een bak sla erbij en ik vond dat we gezond bezig waren.

Toen dochterlief weer naar huis ging heb ik haar volgestopt met kippensoep van gisteren en het restant van vandaag want ik heb soms het idee dat ze niet zo goed voor zichzelf zorgt, (ik had even beter op moet letten was zij in haar mandje had toen we bij de supermarkt liepen). Maar ja het zal wel weer een beer zijn die ik altijd op de weg zie.

Dus uiteindelijk moe maar voldaan naar bed. 

Allemaal een goede, voldane dag 🙋‍♀️


1 opmerking:

  1. Het is zo'n leuk klein museum en iets heel anders dan anders is ook wel eens grappig

    BeantwoordenVerwijderen