woensdag 24 augustus 2022

Zweetplekken.

 De manueel therapeut heeft me gisteren behoorlijk te pakken gehad en dat het vorige week weer mis was gegaan kwam natuurlijk gewoon omdat ik teveel op één dag had gedaan, gedraag je dan toch ook eens naar je leeftijd mens! 

Ik had nog geen enkele ervaring met manuele therapie, ik dacht altijd dat je op een bank ging liggen en het verder maar moest laten gebeuren, niet dus, het is gewoon een half uur hard werken, dan weer op je buik, dan weer op je rug, je linkerzij, je rechterzij, kussentje hier , kussentje daar, zitten, tussendoor steeds draaien,  diep in- uitademen, enz. ik zei al tegen haar:" m'n ochtendgymnastiek heb ik ook meteen gehad." En met die hitte is dat niet fijn, ik zweette me rot, ze heeft geen airco in haar kamer, ik liet gewoon zweetplekken achter op die bank.🙈

Maar goed, we hebben het weer gehad, ik heb nu drie weken rust want ze gaat met vakantie, fijn voor haar maar ook voor mij, dan kan m'n lijf een beetje bijkomen want ze heeft me al gewaarschuwd door deze behandeling veranderd er wezenlijk iets en dat kan tijdelijk even een P H P D opleveren, nou ja, we gaan het meemaken, komt goed.

Allemaal een goede, hopelijk niet zo'n hete dag.🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. dat klinkt niet fijn, maar als het helpt....zou niks voor mij zijn, als ik zo lees hoe je steeds moet gaan liggen en draaien
    en het gaat vast nu elke dag een beetje beter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb al veel fysiotherapeuten gehad en eenmaal manuele omdat mijn si gewricht was verschoven. Werd helemaal ingesnoerd en met ruk aan been schoot het weer goed.
    Jouw behandeling klinkt heel apart

    BeantwoordenVerwijderen