zaterdag 6 augustus 2022

Fietsen.

 Vandaag heb ik niet zoveel te melden. De afgelopen dagen was ik moe, of dat nou door de warmte kwam of door de behandeling die ik gehad heb, ik weet het niet, de therapeut had wel gezegd dat dat zou kunnen gebeuren want er moesten allerlei afvalstoffen afgevoerd worden en daarom moest ik ook veel drinken en dus heb ik de flessen bier maar naast de bank gezet ( grapje) 

Van het woord afvalstoffen krijg ik trouwens wel  meteen visioenen, dat er in allelei krochten van m'n lichaam allemaal groezelige, zwarte enge dingetjes 👾 hebben gezeten zonder dat ik dat wist.😱

Maar goed, vandaag weer een nieuwe dag en vandaag ga ik iets leuks doen ( ondanks dat ik nog steeds een beetje moe ben). Ik ga samen met oudste dochter een fietstocht maken, op elektrische fietsen. Zij woont in Beverwijk en zij heeft vorig jaar  de fiets van manlief overgenomen en nu heeft ze  bij de plaatselijke fietsenwinkel voor mij een fiets gehuurd zodat we samen kunnen gaan fietsen, weer eens wat anders dan wandelen, dus helemaal leuk. Prima weer om te fietsen dus laat het maar gebeuren.

Ik ben benieuwd, morgen verslag hiervan.

Allemaal een goede, zonnige, niet te warme dag. 🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Fijne dag gewenst en leuk en praktisch idee van dochter daar een fiets te huren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, een fietstocht met je dochter! Veel plezier samen.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen