zondag 7 augustus 2022

Fietstocht.


Gisteren een leuke dag gehad, eerst naar Beverwijk daar stonden de fietsen al klaar, koffie gedronken en toen richting Spaarndam. Dochterlief op de huurfiets en ik op die van manlief.
Spaarndam is ten eerste een leuk dorpje maar er was ook een kunstenaarsmarkt. Ter herinnering een mooie ( dure ) zijden sjaal gekocht. 
Het was werkelijk prachtig weer, niet te warm en bina geen wind.
En onderweg kwamen we langs dit veld met heel veel van dit soort bunkers, volgens dochter een onderdeel van de stelling van Amsterdam,  bijzonder. 
Al met al was het een goede dag, alhoewel ik wel even moest slikken toen ik op de fiets van manlief stapte, het idee dat hij daar nog op gefietst heeft deed wel een beetje pijn. 
En ik begin toch wel te merken dat ik geen achtien meer ben, toen ik weer thuis was, was ik bekaf maar dat geeft niet, dit is binnen en vandaag dan maar rustig aan.
Allemaal een goede, rustige dag 🙋‍♀️
P.s dat vergat ik nog te melden: ik prijs me heel erg gelukkig en tel al m'n zegeningen dat ik dit allemaal nog kan doen.

 

5 opmerkingen:

  1. Ja die leeftijd gaat een steeds grotere rol dpelen maar we blijven genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan het allemaal nog en er zijn zovele die het echt niet meer kunnen op onze leeftijd. Daar probeer ik altijd maar aan te denken als ik na een volle dag in de kreukels lig en met moeite weer kan opstaan.
    Ik plan ook echt een dag ervoor en erna met geen andere extra zaken en huishouden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot, je hebt helemaal gelijk, ik heb een P.S. aan m'n bericht toegevoegd.

      Verwijderen
  3. Prachtige foto’s van een geweldige mooie fietstocht. Vandaag lekker rustig aan en nagenieten.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ben benieuwd naar je nieuwe sjaal, ik heb jaren geleden aan zijde schilderen gedaan en ook een aantal sjaals gemaakt (op mijn manier). Dat zal zeker ff slikken geweest zijn, toen je op de fiets van je man wegreed, maar hij zou vast niets anders willen dan dat je zoveel mogelijk van alles geniet, zeker met jullie dochter.
    Mijn man kwam uit Beverwijk en mn schoonzus woont er.

    BeantwoordenVerwijderen