zondag 31 juli 2022

Grappig en lekker.

 Wat zit een menselijk brein toch grappig in elkaar.

Ik ben het boek VRIJDAG van Loes den Hollander aan het lezen, ik was er vast van overtuigd dat ik het niet gelezen had maar al lezende kom ik er achter dat dat wél het geval is. Elke keer denk ik: oja, vervolgens weet ik dan weer even niet hoe het verder gaat tot er wéér een moment  van oja komt. Gelukkig weet ik niet meer hoe het af gaat lopen maar misschien zeg ik 3 bladzijden voor het eind : ojaaaaaaaa.               




En de kippensoep staat te trekken, lekker, een paar dagen geleden had ik bedacht dat ik wel weer eens zin in zelfgemaakte kippensoep had, maar toen had ik geen fut om naar de winkel te gaan, gisteren wel, meteen een flinke pan gemaakt, kan er ook nog wat in de vriezer, altijd handig. En ik ga ook wat aan oudste dochter meegeven die straks komt, zij kan wel wat weerstand gebruiken.

Ik zie dat ik  reclame voor BERTOLLI aan het maken ben, ze zouden me daar wel eens voor kunnen betalen vind ik eigenlijk. 🤣 En als we toch bezig zijn; dank voor  de tip over de  KLEINSTESOEPFABRIEK  die kende ik nog niet maar dat ga ik zeker eens proberen want ik ben gek op soep.  Zò laat het schip met geld maar komen. 🤣

                                               Allemaal een goede, lekkere dag🙋‍♀️




3 opmerkingen:

  1. ik denk dat je de fles BERTOLLI nog meer naar voren moet zetten...
    Ik zit VRIJDAG ook weer te lezen en heb hetzelfde als jij. Maar ze schrijft fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O heerlijk zelfgemaakte kippensoep

    BeantwoordenVerwijderen