vrijdag 1 juli 2022

Krant.

Zomaar wat koppen in de krant, ik wordt er soms zo moe van, wat zijn er toch veel nare  mensen in de wereld.


En wat zijn er toch veel rare dingen in de wereld. Zou dat vroeger nou ook  zo geweest zijn? 
Ik denk het wel maar toen wist je het niet omdat er minder communicatie middelen waren. 
Waarom lees ik die krant eigenlijk nog? Ik lees hem al 55 jaar en als hij  eens een keer niet bezorgd wordt ( wat maar zelden gebeurd) dan mis ik hem en dus lezen we maar gewoon door. 

Om dan toch maar positief te eindigen; de lunch gisteren met de oud collega's was bere gezellig op een hele mooie locatie waar ik nog nooit geweest was en we hadden elkaar zoveel te vertellen dat ik helemaal vergeten ben om foto's te maken.   

Allemaal een goede, optimistische dag.🙋‍♀️

1 opmerking:

  1. Soms ben ik van plan geen krant meer te lezen, geen journaal meer te zien.
    Maar het is mijn wereld, de wereld waarin mijn kinderen
    en kleinkinderen leven dus ik wil op de hoogte bl8jven.
    Zo moeilijk!

    BeantwoordenVerwijderen