zaterdag 16 juli 2022

Wel of niet?

 Ik zit met een dilemma; ik kijk niet veel televisie maar als ik kijk dan let ik wel goed op en er is al een hele tijd iets wat me opvalt en ik weet niet wat ik er van moet denken.

Elke keer als ik het zie vraag ik me af: wat vind ik daar nou van, aan de ene kant denk ik: het moet kunnen, als iemand dat wil moet ie dat vooral doen, aan de andere kant denk ik: waarom zou je dat willen?


Volgens mij is het iets van de laatste twee jaar, daarvoor zag je het nooit of hooguit één maar nu zie je er soms wel een stuk of vijf, ik vraag me dan ook altijd af of er  soms een herinnering aan zit en als je er één doet dan kan er ook wel een tweede en een derde enz. 


Het zal wel weer iets zijn wat uit Amerika is overgewaaid, artiesten begonnen er mee maar nu zie je ook mannen die over heel serieuze zaken praten er mee lopen, en opeens neem ik ze dan niet meer zo serieus en realiseer ik me ook weer dat mannen die heel diepzinnige dingen zeggen  natuurlijk óók nog  een prive leven hebben. 


Ik probeer me  dan altijd voor te stellen hoe dat dan gaat,  hoe zo'n man dan thuis  zit te pielen om ze om te krijgen, of laat hij zich daar bij helpen? Doet hij ze af als hij gaat douchen en daarna weer één voor één om of laat ie ze gewoon zitten maar dan wordt het zo'n zooitje, hoe doen ze dat? 


Ik vind het een beetje overdreven overkomen maar ik blijf mezelf maar voorhouden dat als vrouwen het doen ( ik ook) dan mogen mannen het ook doen.


Marco Borsato is een goed voorbeeld maar ook Peter R. de Vries had ze en die was toch altijd met serieuze zaken bezig maar als je erop gaat letten dan zie je ze steeds vaker; mannen met een rij armbandjes om.

Ik ben er nog niet over uit, wat vind ik daar nou van? Wel of niet? 

Mijn hemel,  waar een mens al niet een stukje over kan schrijven, laten we maar zeggen dat de hitte nu al een beetje begint toe te slaan, kun je nagaan wat voor wartaal volgende week hier komt te staan. :-)

Allemaal een goede, koele dag 🙋‍♀️

Ik ben er uit; iedereen moet lekker doen waar hij/zij zelf zin in heeft. :-)




7 opmerkingen:

  1. Met elke alinea werd ik nieuwsgieriger: Wat bedoel je? Ik had echt geen idee. Tot ik bij de armbandjes kwam! En met je conclusie ben ik het helemaal eens. Voor jou ook een goede, koele dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En wat dacht je van mannen met nagellak? Tuurlijk alles moet kunnen maar wij mogen ons er best wel over verbazen of irriteren en dat doe ik dan ook geregeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijheid, blijheid! Ik verwonder, bewonder en lach soms achter mijn hand. De klusjesman, die lek in het dak maakte, had zijn ogen opgemaakt, ik verwonderde me en lachte voorzichtig achter mijn hand.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van die gouden kettingen...
    en uiteraard mag iedereen doen wat hij/zij wil, maar...... mannen in een jurk of rok zie je niet veel, terwijl vrouwen al tijden in lange broeken lopen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb hier geen mening over 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weet je er toch weer een spannend orgineel blogje van te maken

    BeantwoordenVerwijderen