vrijdag 22 juli 2022

Vogeleiland.


 Het is heel erg maar na m'n  vroege ochtendwandeling heb ik gisteren bijna niets meer gedaan. Midden op de dag heb  ik nog wel  een paar uur geprobeerd om enige orde te krijgen in de vele verzamelingen van manlief maar verder heb ik alleen maar zitten lezen. Daar was het uiteindelijk prima weer voor. 

Ik had via de online bibliotheek het VOGELEILAND  van MARION PAUW gedownload en ik kon het niet meer weg leggen. Als ik een boek lees dan wil ik even van de wereld zijn en dat was ik door dit boek. Het is niet echt een spannend boek maar ik wilde wel graag weten hoe het af ging lopen, hoe de schrijfster er een eind aan ging breien. 

Het was de eerste keer dat ik iets van deze schrijfster las en ik ga wel even kijken wat ze nog meer geschreven heeft. 

Allemaal een goede, spannende dag.🙋‍♀️


1 opmerking:

  1. wat grappig, ik ben ook een boek van haar aan het lezen, Zondaarskind. Ben pas aan het begin, maar het boeit me zeker.
    Gelijk heb je dat je bent blijven lezen, lekker doen waar je zin in hebt en zeker met dit weer moet je je niet inspannen.

    BeantwoordenVerwijderen