dinsdag 26 juli 2022

Attributen

Dit zijn de attributen waar ik me de komende tijd mee bezig ga houden, de breibijbel en nee ik weet nog niet wat ik ga maken, dat hangt van de wol af, ik heb een wolwinkel in Buitenveldert gevonden dat is op een half uur fietsen dus daar moet ik dan maar eens heen. En ja lezen, altijd lezen, deze keer een boek bij de kringloop vandaan, Vrijdag van Loes den Hollander, altijd goed en dan ja, dat knijp ding.  Zoals jullie weten kan ik nogal een zorgelijk typje zijn en nu maak ik me er  dus ook zorgen over dat er steeds  minder zorg beschikbaar komt. En dus is het belangrijk om zo lang mogelijk zelfstandig te blijven en dus is het belangrijk om spierkracht te behouden en daarom heb ik dit knijpding gekocht zodat ik in ieder geval wel kracht in m'n handen hou, zodat  ik wel zelf m'n wijnfles open kan blijven  maken. 🤣🤣
Allemaal een goede, gezellige 🤪 dag 🙋‍♀️








2 opmerkingen:

  1. de flessen wijn hebben tegenwoordig toch van die draaidoppen? geen kurken meer (of drink jij alleen wijn met een kurk??)
    Loes den Hollander is altijd goed, heb ze allemaal gelezen en herlezen ook. Waar ze over gaan vergeet ik dan weer maar dat komt dan weer bovendrijven.
    Ik was vroeger dol op kabels breien, hoe ingewikkelder hoe leuker om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op de markt in Amstelveen staat op vrijdag ook een goede wolkraam. De winkel in Buitenveldert is prima, altijd goed advies

    BeantwoordenVerwijderen