zaterdag 30 juli 2022

Niks.

 Eigenlijk heb ik niks te melden. 

Ik voel me al een paar dagen niet zo lekker, moe, pijn in m'n buik, lusteloos,  heel veel slapen. En  geen energie om iets te ondernemen. Niet ziek genoeg om in bed te liggen en dus hang ik maar wat op de bank. Geen koorts, niet verkouden, geen keelpijn, dus zal m'n buik  wel in de war zijn.

Een heel enkele keer heb ik dat, de laatste keer is zeker wel 2 jaar geleden, het verschil met toen is dat ik er nu aan toe kan geven, de vorige keren moest ik dóór.

Gisteravond was ik zo moe dat ik op de bank in slaap ben gevallen en niet in de gaten had dat er nog een pan op de inductieplaat stond. Kamer vol  rook.☹️  Gelukkig ging de rookmelder nog net  niet af.

Wat wel leuk is, is dat kleindochter via watsapp me steeds van hun reis naar Florida op de hoogte hield, inclusief foto's, een reis met tegenslagen, ik zou daar toch echt geen zin meer in hebben, maar ja , zij zijn jong dan doe je dat soort dingen nog.  Inmiddels zijn ze op de plaats van bestemming aangekomen. 😀 Ik als doemdenker zal toch blij zijn als ze weer heelhuids thuis zijn.

Dat was het dan weer voor vandaag, nog even een dagje rustig aan en dan ga ik me wel weer beter voelen denk ik.

Allemaal een goede fijne dag.🙋‍♀️

5 opmerkingen:

  1. Dat "eraan toegeven" lijkt me een prima idee. Ook als het langer duurt... kalm aan, dan breekt het lijntje niet. Je HOEFT (gelukkig) niks. Beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je er zin in hebt en toch nog boodschappen moet doen koop dan alles voor een verse kippensoep, kan je zo van opknappen. Van een hele kip het beste maar desnoods van poot als je minder zin hebt om uit te pluizen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je er nu aan toe kan geven. Kippensoep is ideaal voor deze gelegenheden. Jammer dat de Kleinstesoepfabriek geen kippensoep maakt, de andere soepen zijn echt heerlijk!
    Verwen jezelf!
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hopelijk knap je snel op. Maar gewoon eraan toegeven is ook een goede zoals ik het bekijk.

    BeantwoordenVerwijderen