zaterdag 9 juli 2022

Reset.



 Omdat de pijn in m'n lies maar op blijft spelen ga ik nu een reset van m'n ruggenwervel en bekken krijgen. 

Dat is een orthomanuele behandeling van vijf keer en gaat in  augustus plaatsvinden en ik vind dat echt dood eng, ze gaan toch aan  iets fundamenteels in m'n lijf knoeien. Nou ja, knoeien is misschien niet het goede woord ( althans dat hoop ik dan maar) Daarbij schijnt het ook nog pijnlijk te zijn.

Maar ik ga het wel laten doen want nu kan ik niet langer dan een kwartiertje lopen zonder pijn en ik was altijd van de lange wandelingen.


Nu ben ik van de lange fietstochten.

Dat is  prima omdat het nu mooi weer is maar in de winter dan is fietsen te koud. Op een elektrische fiets trap je je niet zo gauw warm. 

En ik ben te lui om hem op een lage versnelling te zetten.

Nou ja, laten we hopen dat voor de winter al het leed geleden is. 

Allemaal een goede, mooie dag.🙋‍♀️



2 opmerkingen:

  1. hoop dat het gaat helpen, en dat het niet al te pijnlijk is (wie weet valt het allemaal reuze mee) In ieder geval veel sterkte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Moedig hoor. Je hebt toch geen versleten heup. Dat geeft ook pijn in de lies. Mijn moeder kreeg vanwege die kla chten een nieuwe heup

    BeantwoordenVerwijderen