zaterdag 2 juli 2022

Stuk.

 Op dit moment gaat alles stuk. 

De vaatwasser, de verwarmingsketel en de strijkbout/plank  ( ik heb een hele ingewikkelde i.v.m het naaiwerk wat ik altijd gedaan heb.)

En toen kwam ik dít tegen in de bijlage van de Volkskrant, 

Citaat van Harm Edens:

Vraag jezelf af: is dit probleem echt zo acuut als het lijkt omdat het zich nú aandient, of kan ik nog wel even wachten? Het hoeft niet per se nu, verschuif het bijvoorbeeld twee of drie dagen. Of zeg tegen jezelf: Dit probleem is typisch iets voor mijn volgende leven, en doe er verder niks aan.

Einde citaat. 

Wijze woorden, helemaal mee eens  maar als ik dat laatste zou doen dan zou ik dus de rest van m'n leven naar rare geluiden moeten luisteren als ik ga strijken, moeten afwachten of de ketel wel aanslaat ( en daar pas achter komen als je onder de douche stapt ) én zelf moeten afwassen 

Volgende week toch maar even actie ondernemen.

Allemaal een goede, actieve dag.🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Ja dat spreken de apparaten echt met elkaar af, samen stuk gaan 🤣
    Ik heb ook een apart strijkijzer met aparte reservoir. H heeft spijkerhemden en die hebben veel stoom nodig vandaar dat hij dit heeft gekocht. Is fijn strijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik strijk nooit, heb geen vaatwasser, als de verwarmingsketel het niet meer zou doen bel ik mijn verhuurder en wordt het gerepareerd, ideaal.
    sterkte en ik hoop dat er niet nog meer apparaten de moed op gaan geven

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wet van Von: Als iets stuk gaat in mijn huishouden gaan er direct nog 2 dingen kapot! :D Alles gaat hier altijd in drieën stuk, bij jou dus ook! Toch een fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar... bij mij was het dit voorjaar de verwarmingsketel (daar kun je niet zonder -- koud in huis, en niet douchen!) en de inbouwkoelkast (die had al langer problemen maar nu was ik zover dat ik er wat aan deed). En daarna kregen ze bij de bovenburen brand en zat ik met bluswater-schade en kortsluitingen. In principe hoef ik dat laatste niet zelf te betalen maar er komen altijd kosten achteraan die niet vergoed worden...

    BeantwoordenVerwijderen