zaterdag 22 april 2023

Overbodig.

 Zoals ik in m'n vorige blog schreef vond ik dat ik iets leuks voor mezelf moest doen, je moet zelf de slingers ophangen🤪, (wat een vreselijke uitdrukking)  en dat is een nieuwe Fitbit geworden, zo'n geavanceerd horloge die je stappen telt, hartslag meet  enz. 

Een volkomen overbodig ding, ik heb notabene nog een goed werkend horloge liggen.

Maar goed ik heb dus een nieuwe fitbit, bij de oude had het bandje het begeven, er was iets afgebroken en dus ook niet meer te repareren. Ik ben nog een tijd met plakband in de weer geweest maar dat is natuurlijk ook maar behelpen.

Aaaaaaah, heel lang plezier van gehad.


 Ik wilde dus een nieuwe, dat wilde ik al heel lang maar zag er erg tegenop om dat allemaal weer te moeten installeren enz. Maar nu dacht ik: dit is het moment en zondag ga ik toch naar dochter dan kunnen we dat installeren mooi even samen doen.

Toen die binnen was dacht ik: wel handig als die al vast opgeladen is, dus hup de stekker er in en als er dan in het venstertje staat: open de app, ja dan........

Lang verhaal kort: ik heb hem helemaal zelf aan de praat gekregen, nou ja, praten doet ie nog net niet. 😂


 Hoe meer je beweegt hoe meer er van  die linker streepjes te zien zijn en ook nog in die felle kleurtjes, ik vond dat erg onrustig, maar ja hoe verander je dat? en durf ik dat? toch maar aan het puzzelen gegaan en uiteindelijk is het dit geworden.

                 Dat is beter vind ik en als je je arm stil houdt dan is het scherm zwart, nog beter.

Zoals ik al zei: totaal overbodig maar ik hou van dit soort hebbedingetjes en werd helemaal blij dat het me allemaal gelukt was.

Maar ik heb ook nog een andere knoop doorgehakt, maar daarover later meer.

Allemaal een goed, fijne dag.🙋

7 opmerkingen:

  1. Applaus !!!! Omdat ik ook wel eens wilde weten hoeveel stappen ik per dag deed heb ik ook een horloge gekocht maar we kregen het echt niet voor elkaar om zowel de app als het horloge aan de praat te krijgen. En we zijn toch echt geen digibeten, na 2 dagen zweten teruggestuurd.
    Maar het was geen fitbit, ga dus maar eens kijken of dat wat voorme is. Ik hoef niet mijn e-mail op mijn horloge te hebben, alleen weten hoelaat het is, waar ik ben en hoeveel stappen ik doe.
    Maar dan moet ik hem ook wel omdoen en ik hou eigenlijk helemaal niet van iets om mijn arm. Heb ook nooit horloge om, ook niet voor de mobiele telefoon kwam. Natuurlijk zit er op de telefoon ook een stappenteller app, maar dan moet ik wel die telefoon aldoor meenemen en heb zoveel kleding zonder zakken. Schiet ook niet op dus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lot, dat klopt. Maar die stappen op de mobiele telefoon kloppen NIET, constateerde ik. Als ik met de fiets wegga registreert die heel veel stappen... Volgens mij gaan ze af op de afstand, en vertalen dat naar stappen.

      Verwijderen
  2. Wat kan een mens trots op zichzelf zijn, als een moeilijk klusje boven verwachting gelukt is om te doen! En terecht hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt supergoed dat je dat zelf probeerde en dat het ook nog is gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. jezelf verwennen van tijd tot tijd is prima!!! heb ik ook gedaan deze week. een grill gekocht (ik heb er een in mn oven, maar bukken gaat moeizaam, en deze staat gewoon op het aanrecht). Ik zag een reclame bij Tommy Teleshopping (119,95), prijzig dus. Toen bij de Bolle gekeken, exact hetzelfde apparaat 49,95, dat klinkt al beter. Toen nog bij Amazon. nl gekeken, die zijn wel eens goedkoper dan Bol. Ik was blij dat ik zat, daar kostte deze grill 338,--!! en dan ook nog verzendkosten erbij, dus ruim 350,--. Hij is gisteren binnengekomen en ga hem morgen uitproberen, ben reuze benieuwd.
    Horloges en ringen draag ik ook nooit, en een stappenteller heb ik al helemaal niet nodig.
    En nu ga ik de was in de machine stoppen, moet ook gedaan worden (en in het weekend goedkoop tarief)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Berber, wat een verschil in prijzen!! Veel plezier met je grill!

      Verwijderen
  5. Ik zou ook wel zo'n horloge willen, vind het alleen zo moeilijk om de juiste te kiezen en daarom stel ik de aanschaf steeds uit. Kennelijk heb ik er niet zoveel behoefte aan als ik denk.

    BeantwoordenVerwijderen