zondag 23 april 2023

Knoop.

 De volgende knoop die ik heb doorgehakt is het rolgordijn en dan het rolgordijn in de slaapkamer, niet dat dat in de knoop zat 🤣, maar manlief heeft daar ooit eens zijn woede op bot gevierd, sindsdien rolt het niet meer vanzelf op en dus sta ik het elke ochtend moeizaam met twee handen op te rollen en elke ochtend erger ik me eraan en denk ik: daar moet ik iets aan doen maar elke ochtend denk ik ook: ach het is maar één keer per dag en nu dacht ik: maar het is wel élke dag. ( wat kan een mens in korte tijd toch veel denken)

En dus ben ik van de week naar de Hubo gestapt, nadat ik foto`s van het raam en het oude rolgordijn had gemaakt i.v.m. alle vragen die misschien gesteld zouden gaan worden, wat ook zo was, en heb een nieuwe besteld, meteen met zonwering aan de buitenkant, want ja, als je iets doet, doe het dan ook meteen goed.

 En nu ik daar toch was meteen gevraagd of ze even naar het zonnescherm bij de huiskamer kunnen kijken, ooit bij de HUBO gekocht en dat rolt ook niet goed meer op ( manlief had daar niets mee van doen, dat ging vanzelf scheef  hangen, net zoals m'n vel🤣) ik zag erg tegen dat bezoek op want praten over zaken waar je geen verstand van hebt is altijd lastig en wat voor verkoper tref je, maar dat viel alleszins mee, een hele aardige verkoper die alle tijd nam en dus ik ging helemaal opgelucht naar huis.

Zó!

En nu ik toch zo lekker bezig was meteen bij de ANWB een fietspechhulp verzekering afgesloten, zodat ik als ik straks in de middle of nowhere met een kapotte fiets sta, iemand kan bellen.

Dus in korte tijd heel veel geld uitgegeven maaaaaarrrrrrr ik had nog een aantal ouderwetse volle zegelboekjes van Albert Heijn liggen  en die heb ik ingeleverd, geeft toch een leuk gevoel, niet voor niets ongemerkt een aardig bedrag bij elkaar gespaard.

Goh, Berber wat een idioot prijsverschil wat goed dat je wat verder gekeken hebt en veel plezier met je grill.

Mevr. Niekje, het is ook moeilijk kiezen, ooit heb ik voor de fitbit gekozen omdat het model me aanstond en die beviel goed.

Allemaal een goede, niet zo spaarzame dag want zoals mijn vader altijd zei: 'in je laatste hemd zitten toch geen zakken' 😀🙋‍♀️


4 opmerkingen:

  1. Prima toch, je maakt het voor jezelf zoveel makkelijker en hoeft niemand lastig te vallen, laat het lekker doen door mensen die weten wat ze doen.
    Foto's maken is zo handig, ik gebruik het steeds vaker, bv vd website een foto maken om het in de winkel makkelijk te vinden of aan medewerker te laten zien, voor hen ook meteen duidelijk wat het is.
    Laatst een goede koffie aanbieding, heb ik ook een foto van gemaakt in de winkel en ja hoor het werd op de kassa verkeerd berekend, met de foto kon ik laten zie dat het toch echt zo in de winkel stond.
    Prettige dag allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed dat je dat ook weer hebt opgelost. Foto's maken is tegenwoordig ideaal. En de grill ook!! Gisteren hamburgers gegrild en die waren heerlijk. De eerste was ff uitvogelen hoe hoog de temperatuur moest zijn en hoe lang eronder. Ik kan helemaal blij worden van zulke apparaten.
    Ik heb in de badkamer een rolgordijn(tje). Toen mn man werd opgenomen bleek dat hij het koord eraf had geknipt. Net als de snoeren van een aantal lampen op zolder (dat was zijn kamer, waar hij veel zat en deed). Heerlijk, zulke verrassingen.
    Ik spaar PLUS-zegelboekjes. Gaat best wel snel. Ik geef ze aan het eind van het jaar aan de bezorgster, die elke week komt. Als het nodig is brengt ze iets voor me naar boven (of neemt iets mee naar beneden), ze doet gewoon wat extra dingen die ze niet hoeft te doen.
    En straks weer hamburgers maken, er liggen er nog 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil toch een keer reageren. Ik vind je blogs altijd erg leuk en de problemen zijn zo herkenbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan ga ik toch een kijken of zo'n fitbit ook voor mij is.

    BeantwoordenVerwijderen