dinsdag 11 april 2023

Lekker.

Al tijden ben ik gezond bezig wat eten betreft, al sinds manlief er niet meer is eet ik bijna geen aardappelen en pasta meer, dat is gezond zegt men en het scheelt weer werk en troep op de aanrecht. 
Eergisteren had ik b.v. geroerbakte groenten met een stukje zalm en in dagen daarvoor een wortelgratin met winterwortelen en kikkererwten en er is ook nog een sperziebonenschotel langs gekomen en zo gaat het dus al weken, helemaal niet erg want van groente kun je hele lekkere dingen maken maar gisteren kreeg ik een onbedwingbare zin in VLEES en ik dacht: ik ga daar gewoon aan toe geven en heb  via thuisbezorgd.nl spareribs besteld. Het ergste is dat er al een gezonde schotel stond te ontdooien maar ik dacht ik ga het tóch gewoon doen, kan mij het schelen, morgen ga ik wel weer gezond doen.
Het was heerlijk!

En het was zoveel dat ik er twee keer van kan eten. Helemaal prima. 
Allemaal een goede, lekkere dag.🙋

 

3 opmerkingen:

  1. Ja dat kon natuurlijk niet anders, dat snap ik helemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom toch altijd dat misverstand dat aardappelen ongezond zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aardappelen zijn best gezond, maar het is goed om minder koolhydraten te eten. Pasta vind ik eigenlijk nogal ongezond, alleen maar wit meel

      Verwijderen