vrijdag 21 april 2023

Daar ben ik weer.

Ten eerste allemaal bedankt voor jullie lieve reacties, dat had ik even nodig.

De mist is weer even opgeklaard, alhoewel mist....... je kon eerder spreken van een herfst storm, dan is m'n hoofd zΓ³ vol dat ik me even niet kan concentreren ( gevolg; de sleutels aan de buitenkant van de deur laten zitten en op je gemakkie  boodschappen  gaan doen 😟) en een onderwerp voor dit blog bedenken lukt dan ook niet.

Waar zit je hoofd dan zo vol mee zul je dan zeggen. Nou dat ik m'n leven af en toe zinloos en doelloos vind dat speelt wel vaker door m'n hoofd maar dat is nou eenmaal zo en als je daar iets aan wilt veranderen dan zul je dat zelf moeten doen ( spreek ik mezelf dan streng toe) en dat ik denk dat mensen mij niet leuk vinden dat is dan een probleem voor die mensen, ze weten niet wat ze missen🀣  want ik ben natuurlijk hartstikke leuk πŸ˜‚πŸ˜œπŸ˜„ maar ik heb ook door de psychologiecursus inzichten gekregen. Opeens vielen er allerlei puzzelstukjes op z'n plaats, over mezelf maar zeker ook over manlief, nu begrijp ik dingen opeens beter, alleen heb ik er nu niks meer aan, dat is dan weer een beetje jammer.

 En over dat alles moest even nagedacht worden.

En verder vind ik dat we in een vreselijke wereld leven, oorlogen, millieu, machtswellust en  dan komt er nu ook nog die kunstmatige intelligentie erbij wat ik een hele enge ontwikkeling vindt en iedereen lijkt nu wel, vaak met terugwerkende kracht, lange tenen te hebben en wil zijn gelijk halen, en ach zo kan ik nog wel even door gaan.

Tijdens al dat denken had ik ook bedacht dat ik iets leuks voor mezelf moest doen en dat ik eens wat knopen door moest hakken want vanzelf  gebeurt er niets en kaboutertjes bestaan niet en dus ben ik een hoop geld uit gaan geven.

Maar daarover later meer want anders wordt het een te lang verhaal en morgen is er weer een dag.

Reacties: Altijd heel erg welkom.

sjannesblog: zo te lezen zitten we misschien inderdaad wel in hetzelfde schuitje, ik zou zeggen: als je in de buurt woont laat het weten en misschien kunnen we dan samen een eindje fietsen of zo.

mevr. niekje: even ter geruststelling , ik ben niet depressief hoor, heb alleen af en toe een dipje.

janny: fijn dat je denkt dat ik geen naar mens ben.

Berber: wat goed dat het met de traplift gelukt is en dat ze hem komen plaatsen, zeker spannend om hem voor het eerst te gebruiken.

Jolanda: ik ben nog steeds flink hoor maar wil gewoon af en toe een beetje zeuren.

Petra: meeleven is natuurlijk altijd goed.

Lot: leuk dat je mijn omgeving een beetje kent, ik ben nog niet bij de weggeefwinkel geweest, misschien als het mooier weer wordt dan kan ik lekker op de fiets.

En alle anderen die gereageerd hebben, Leuk, leuk, dank.

Allemaal een gezellige dag πŸ™‹


3 opmerkingen:

  1. Fijn te lezen dat reacties je zo goed doen en ons allemaal even apart neemt.
    Ik heb er al mijn hele leven last van dat ik in eerste instantie minder aardig overkom. Ik ben bijna altijd geconcentreerd bezig en zie dan weinig om me heen. Kreeg heel vaal te horen: zag je me niet toen ik zwaaide? Nee dat zie ik inderdaad zelden, ook in supermarkt wordt ik wel eens gedag gezegd, ik kijk ook zelden om me heen, ben bezig met wat daar nodig is.
    Gelukkig heb ik ook al vaak gehoord dat ik zo vreselijk meeval en aardig en geintereseerd en meelevend ben als je me wat beter kent.
    Ach zo hebben we allemaal wel wat, ik kan er wel mee leven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je er toch weer bent. Groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pew.. gelukkig ben je er weer! En als het even niet meezit, lekker niet mee zitten! xx

    BeantwoordenVerwijderen