zondag 9 april 2023

Niks maar toch.....

 Het is Pasen maar het zegt me eigenlijk niks. Ik doe ook niets bijzonders, jullie wel? Ik kook zelfs geen ei want ik eet wel een ei als ik daar zin in heb, wel of geen Pasen.

Een paar weken geleden heb ik knal gele viooltjes in een bak in de tuin gezet, dat is het enige gele wat er op dit moment te zien is hier.

Ik vind het allemaal zo opgeklopt, wel of niet gelovig, iedereen "doet" aan Pasen lijkt wel. Ik vind het allemaal erg commercieel geworden. Maar iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt.

Ik ben wel heel blij dat alles weer zo mooi uitloopt en dat de merel nog steeds aan het zingen is, gisteren ook weer heerlijk in de tuin gezeten met een leuk boek en een grote beker thee, wat wil een mens nog meer? 

Straks ga ik met dochter en schoonzoon naar familie van schoonzoon, zij hebben hun huis helemaal verbouwd en we gaan kijken wat ze er van gebakken hebben.

Omdat je dan niet met lege handen aan wilt komen en een bloemetje ook een beetje afgezaagd is heb ik toch maar een mooi Paasei voor ze gekocht. 

Dus....... er niks mee hebben maar toch..........πŸ™ˆ

Allemaal een vrolijk Pasen πŸ™‹‍♀️


3 opmerkingen:

  1. Ik heb wel gele kaarsjes in de vorm van eieren en kuikentjes, in de kringloop gekocht paar jaar geleden, 3 eieren staan in vreemd gevormde vaasjes met wat groenig spul eronder, staat wel leuk. En er staat een mooie lange gele kaars die ik niet aansteek, wel drie gele drijfkaarsjes die na 5 jaar wel een op mogen.
    En we gaan kerstbrood eten uit de vriezer omgetovert tot paasbrood.
    Als het na de lunch redelijk weer is fietsen we een stukje naar een klein watergebiedje om naar watervogels te kijken, komen altijd veel vogelaars

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er ook niks mee. Vind het lekker dat ik een vrije dag heb, dat dan weer wel! Maar vieren doen we hier niet. Eieren eet ik het hele jaar door, wanneer ik er trek in heb, chocolade-eitjes heb ik al sinds januari in huis en eet ik vast over een paar maanden nog!

    BeantwoordenVerwijderen