woensdag 19 april 2023

Dip.

 Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben is het al een tijdje een beetje stil op dit blog. 

Ik heb eigenlijk niks te melden want er gebeurt  op dit moment niet zoveel, ik zit een beetje met mezelf in de knoop, ik vind alles  een beetje zinloos en doelloos, dus ook het schrijven van dit blog, het kost me heel veel energie om het leven nog een beetje leuk te maken en die energie heb ik nu even niet. 

Daarbij heb ik geconcludeerd dat ik waarschijnlijk niet zo'n leuk mens ben om mee om te gaan want als ik niemand bel om iets te ondernemen dan bellen ze mij ook niet. 

Daar komt bij dat ik nogal tegen de zomer op zie, weer die hitte, weer die zelfde rondjes fietsen, steeds maar weer bedenken: wat zal ik nu weer eens gaan doen.

Dus ja, ik zit even in een dip.

Allemaal een goede, vrolijke dag. 🙋‍♀️

P.s. ik zit niet op goede raad te wachten want dat kan ik zelf wel bedenken.

11 opmerkingen:

  1. Geen goeie raad geven dus... hoogstens medeleven betonen? Ik mis je wel hoor, als je hier stil bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind juist dat je al de tijd na het overlijden van je man zo flink bent geweest. Misschien is nu het moment dat je even tot rust moet komen en aan jezelf mag denken. veel sterkte hoor!
    En ook al vind je alles doelloos; je blogs lees ik erg graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan en mag je blog ook als uitlaatklep gebruiken , vaste lezers lezen toch wel. Of is dat ook een tip die je zelf ook al had bedacht.
    Dat vaste rondje herken ik ook. Toen ik bij mijn zus was en toevallig 4x in 2 dagen de Nesserlaan moest rijden voelde dat vreselijk saai.

    Ben je al bij de ruilwinkel geweest, vond het echt leuk daar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kl.... voor je, ik hoop dat je jezelf weer n beetje uit de put kan krijgen.
    Sterkte,
    Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. maakt het je iets vrolijker als ik zeg dat 1 mei mn traplift wordt geïnstalleerd? die heb je gelukkig (nog) niet nodig. Zie er best tegenop de eerste paar keer om naar boven en beneden te gaan/rijden/racen.
    Maar t komt goed (en met jou ook weer, gewoon de tijd ervoor nemen).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je zeker geen vervelend of akelig mens. Ik denk dat je eerlijk laat zien dat jij, net als iedereen, niet alleen maar lief en aardig en positief en opgewekt bent. Dat je soms dingen moeilijk, niet leuk, stomvervelend of saai vindt. Ik heb zelf geen blog, maar lees wel een aantal blogs en vind het nog altijd leuk en bijzonder om mee te mogen lezen wat een ieder meemaakt, wat ze voor mening hebben over een onderwerp en dat ze dat zo delen. De ene keer ben ik het eens met wat ik lees, de andere keer helemaal niet, maar ik waardeer het zeer om ook een andere mening te horen dan alleen maar prietpraat die in mijn straatje past.
    Kortom, ik hoop dat je blijft bloggen, dat er misschien ogenschijnlijk kleine dingen op je pad komen, die je weer duwtje in de rug om de zon in jouw leven te zien. Niet te veel, anders zou je het te warm krijgen :) .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, dat gebeurt zo nu en dan. Niks is leuk, niks is zinvol en ga zo maar door. Geeft niets, al is het natuurlijk niet zo gezellig allemaal, maar het bewijst dat je een mens bent en geen robot. Hou moed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn ervaring is dat dips ook weer vanzelf overgaan, tenzij je echt depressief bent, dan helpt niet veel behalve therapie en medicatie. Maar een dip zoals jij nu hebt gaat weer voorbij, let maar op. En intussen... lekker uitzitten die dip! En over vrienden/vriendinnen... ik heb er ook niet veel, geen behoefte aan, maakt me niet minder lief of aardig. Ik lees je blog al lang en kan alleen maar concluderen dat je een leuke, slimme, zelfstandige vrouw bent met een mening. I love it! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken zo wat je zegt, weer die zelfde rondjes fietsen, steeds maar weer bedenken: wat zal ik nu weer eens gaan doen. Ik denk dat wij in hetzelfde schuitje zitten en af en toe vliegt het je aan. Tja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik hoop dat er gauw iets leuks gebeurt. Om oud te worden moet je eigenlijk fit en sterk zijn. Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen