vrijdag 7 april 2023

Schilderen.

 Inmiddels heb ik 5 deuren geschilderd, de vijfde wacht nu op een tweede keer want daar zat een donkere kleur op en dan dekt het niet in  1 keer, mijn broer ( altijd huisschilder geweest ) zei altijd :' Je kunt het beter 2 x dun doen dan 1x dik. Ik heb nu alles gebroken wit geschilderd en dat is beter dan die donkere kleur. 

Een ander zal het niet opvallen dat er iets veranderd is maar ík zie het wel en daar gaat het om. 

Al met al is het wel goed gelukt maar het zal niet m'n hobby worden, die voorbereidingen vooraf zijn echt vreselijk maar ik heb wel gemerkt dat je dat wel moet doen en dus doen we dat maar.

Nog even over dat moeten van gisteren, natuurlijk moet/wil je omdenken maar soms zijn er dagen dat dat niet zo goed lukt en natuurlijk moet ik blij zijn dat ik nog zoveel kán doen en dat ben ik ook maar soms wil je gewoon even niets en dan moet je toch.

Het komt wel weer goed, het moet, nee, ik wil gewoon dat het mooi weer wordt, dus nog even geduld hebben.

Allemaal een goede, gezellige dag 🙋‍♀️

Pourquoipas??? Ik hoop dat de wortelkanaal behandeling een beetje meegevallen is? 

4 opmerkingen:

  1. Gisteren las ik over het geen zin hebben om de badkamer te doen. Vanmorgen gelijk alles gepakt en fanatiek begonnen. Badkamer, wc. Nu zit ik nog moed te verzamelen voor de boven badkamer. Daar kom ik niet vaak. Zit bij de logeerkamer.
    Eerst koffie. En nog verzinnen wat we moeten eten met Pasen.
    En Lot, klasse wat je nog allemaal rijdt. Ik werd al moe van het lezen daarover.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En deuren schilderen? Het hele huis moet eigenlijk geschilderd worden. Kan ik je inhuren, Ella?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bedoel ons huis uiteraard, mocht je het verkeerd begrijpen!!!

      Verwijderen
  3. Hoi ja het is meegevallen hoor, geen pijn maar het is wel een zit en wat haat ik het dat gedoe in je mond maar dat gevoel als het klaar is en je weer buiten staat is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen