maandag 24 april 2023

Keukenpapiertje.

 Ik merk dat ik nog wat vergeten ben, ik heb ook nog stevige slippers gekocht, met de nadruk op stevig i.v.m. de zeurende lies. 

Zoals ik al eerder heb gemeld, heb ik zelf een verhoging gefabriceerd in m'n schoen en dat werkt goed maar om nou de hele dag met schoenen aan te lopen is ook zo wat, zeker met de zomer voor de boeg. 

En dus heb ik stevige slippers gekocht met een los zooltje erin zodat ik daar wat onder kan stoppen, als je goed kijkt dan zie je in de linkerschoen een tig keer opgevouwen keukenpapiertje zitten. Of het gaat werken weet ik nog niet, in m'n veterschoen in elk geval wel, we gaan het meemaken.



 Over het algemeen mag ik niet klagen over hoe het nu met m'n lies gaat, eergisteren heb ik zelfs ruim een uur gelopen, nagenoeg zonder pijn en dat alles door een keukenpapiertje, daar ga je dan een jaar lang voor naar een therapeut🙈. Ik moest wel twee keer even uitrusten maar dat lag meer aan m'n conditie dan aan m'n lies, dus ik ben blij. En tja, ik ben natuurlijk ook geen achttien meer. 

Berber: met keukenapparaten heb ik niet zoveel, het is al heel wat dat ik een staafmixer heb en die gebruik ik eigelijk nooit maar telefoons, tablets en horloges vind ik dus top.

Anoniem: ik vind reacties altijd erg leuk.

Lot: ik ben er nog niet aan gewend om ergens een foto van te maken, ik zit soms hele dingen over te schrijven en als ik dan klaar ben dan bedenk ik pas dat ik ook een foto had kunnen maken maar al doende leert men.😀

Allemaal een hele goede, zo te zien een grijze maar toch gezellige dag🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Ik heb vrijwel dezelfde sandalen erg fijn in dragen. Ik heb steunzolen die erin kunnen ipv het losse zooltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel goed merk schoenen. Mooi ook. Veel plezier ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier, hoop dat ze lekker lopen en je geen liespijn hebt. Ik vind schoenen/slippers waarin je je tenen kunt zien vreselijk. Ik loop thuis altijd op mn sokken (buiten kom ik zelden, hooguit in de tuin en ook dan op sokken)
    En gisteren mn nieuwe speeltje gebruikt, hamburgers gebakken, heeerlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je dan die tenen zo vreselijk vindt. Ik maak me behalve wenkbrauwen bijtekenen nooit op, alleen bij hele speciale gelegenheden, maar als het beter weer is heb ik altijd netjes gelakte teennagels die ik ook echt goed bij hou. Woensdag komt de pedicure en ik denk dat ik dan daarna meteen weer ga lakken.

      Verwijderen