woensdag 12 april 2023

Rommelen.


    Gisteren weer m'n slag geslagen bij de kringloop, het voordeel van de lage prijzen is dat je eens wat uit kunt proberen en dan zeggen jullie natuurlijk: dan kun je ook naar de bibliotheek gaan maar dan moet je steeds onthouden dat je ze weer op tijd moet terug brengen en nu kan ik ze laten liggen tot ik er zin in heb.๐Ÿ˜€ En als ik ze uit heb dan gaan ze hier naar het buurthuis. Ik was echt op zoek naar ontspannende boeken en ik denk dat dat wel gelukt is. ( ik heb de boeken expres liggend gefotografeerd, dan hoeven jullie je hoofd niet schuin te houden om de titels te kunnen lezen, dat doe ik n.l. altijd๐Ÿ˜€)
En gistermiddag kreeg ik opeens de geest, appel omwikkeld met bladerdeeg, wat bruine suiker erop en dan krijg je dit, het smaakte nog lekker ook en is voor herhaling vatbaar.

En zo rommelen we maar door, met m'n lies gaat het nog steeds goed, zonder behandeling, zonder aangepaste zooltjes, alleen een soort zelf gefabriceerde verhoging in m'n linkerschoen. De klachten zijn nog niet helemaal weg maar er zijn tijden dat ik geen pijn meer heb.๐Ÿ˜€

Allemaal een goede, rommelige dag. ๐Ÿ™‹‍♀️

1 opmerking:

  1. Weet je dat er in Uithoorn ook een weggeefwinkel zit? Naast de Thamerkerk. Staat buiten klein boekenkastje maar ook binnen staan stapeltjes. Was er paar weken geleden met zus en brachten wat en haalden wat. Ik 2 oranje hesjes en boek van J.K. Rowling (harry Potter) maar dan een gewone roman en iets waarvan ik dacht dat het een rechaud was maar het bleek racllettebakje, die brengt zus dus weer een keer terug. Er komen ook bakken met stekjes te staan

    BeantwoordenVerwijderen