vrijdag 17 juni 2022

Cactussen.

Ja, die cactus waar ik laatst over schreef, die is dus inderdaad gaan bloeien. Met een steeltje van ongeveer 35 cm. 
En met best wel een mooie bloem, bijzonder hoe dat allemaal zo kan groeien. 

Inmiddels is er nog een gaan bloeien maar minder spectaculair,  die hangt er een beetje zielig bij maar deze heeft wel een kindje gekregen.
Leuk!
Maar vandaag is dus de familiedag ,
de cadeautjes zijn gelukt al moet ik eerlijk bekennen dat er wel een paar cadeaubonnen bij zitten.
Nu ga ik gauw aan de slag met , voor mijn doen, een hoop gekokkerel🙃
Allemaal een goede, gezellige dag.🙋‍♀️


 

6 opmerkingen:

  1. Fijne dag gewenst! Het zijn trouwens vetplanten, geen cactussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het zijn aloe's, ik heb deze ook, hebben ook gebloeid. Ik hoop dat ze dat tzt weer gaan doen. Af en toe een scheutje water, ik praat tegen ze, dat doen oude vrouwtjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne familiedag allemaal, mijn cactus heet mammalaria oftewel tepelcactus heb ik inmiddels begrepen van de internet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja zohad mijn zus ze ook.
    Prettige dag en vooral veel water drinken met deze warmte of i shet daar niet zo warm

    BeantwoordenVerwijderen