maandag 13 juni 2022

Ta daaaaaa

 Na het schrijven van m'n depressieve stukje van gisterochtend ( dingen opschrijven helpt sowieso ) heb ik zomaar wat kleren aangeschoten,  m'n wandelschoenen aangedaan en ben een eind gaan lopen, gelukkig kan dat weer qua lies, als ik maar voorzichtig ben  en niet teveel op een dag doe. 

               


Op de terugweg heb ik nog wat gezonde boodschapjes gehaald, mét m'n ongewassen kop, kan mij het schelen, wél met een grote zonnebril op, dat dan weer wel, en u begrijpt natuurlijk  wel dat ik de taartjes en de bonbons verstopt heb, ha, ha, ( het schijnt dat je geen emoticons meer mag gebruiken, dat doen alleen nog oude mensen en ja, daar wil ik natuurlijk niet bij horen ha, ha, ha, ) vervolgens heb ik onbeten en uitgebreid gedoucht en toen ta daaaa......daar was ik  weer.

Niet dat ik niet meer verdrietig ben maar de tranen zijn er niet meer en daar ben ik erg blij om want huilen lucht mij  niet op, integendeel ik krijg er alleen maar hoofdpijn van.


S'middags ben ik nog even naar een amateur kunstenaarsmarkt gefietst en  mezelf verwend met een leuk beeldje en toen werd het zomaar opeens toch nog een goede dag.

Inmiddels deed m'n lies weer moeilijk, toch weer teveel gedaan en dus de rest van de dag in de tuin gezeten.

Júllie allemaal ook een goede dag🙋‍♀️

7 opmerkingen:

  1. Goed eten, inclusief een taartje en bonbons, is zeker weldadig voor een mens en als je dan ook nog ruimte hebt om zomaar iets leuks kopen, dan kan dat ook helpen om jezelf op te vrolijken. Heel veel plezier met je mooie aanwinst.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad ik ben een bevoorrecht mens dat ik dat allemaal nog kan doen, dat realiseer ik me ook "soms/te weinig" wel.

      Verwijderen
  2. Heel leuk beeldje, ik hou meer van beeldjes en objekten dan schilderijen.
    Tja heb ik net geleerd hoe makkelijk emotiucons te gebruiken is dat weer uit. Wat moet en we nu weer leren? 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb ookniet zoveel met schilderijen en een mens is nooit te oud om te leren😛

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom zegt hij nou annoniem als ik gewoon Ella ben? En toch weer een emoticon gebruikt, m'n korte termijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is. Ha, ha, ha, groetjes Ella.

      Verwijderen
  4. Wat een schat van een ding. Ik heb geen ruimte voor beeldjes... echt niet... maar deze zou ik zó adopteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. grappig beeldje, goed dat je het gekocht hebt. Heb een paar schilderijen in de kamer hangen waar herinneringen aan zitten. En een door mij geborduurd gobelin, 2 andere gobelins hangen in een andere kamer. Dat is wel heel erg gezond, die boodschappen.

    BeantwoordenVerwijderen