woensdag 8 juni 2022

Oeps.

 Ik ben een slechte onbijter. Brood op de vroege morgen krijg ik sowieso niet weg dus moet ik een alternatief zoeken. Vaak is dat yoghurt of kwark maar de laatste tijd maak ik ook wel eens  havermoutpap. Veel mensen zetten dan hun bakje in de magnetron maar dat doe ik niet, ik sta heel zen in een pannetje te roeren, word de havermout net iets zachter en dat vind ik lekkerder. 


Ik gebruik dan altijd Alpro Soja drink met vanillesmaak, doe er een handje rozijntjes doorheen en ook nog wat nootjes en als finishing touch nog flink wat kaneel erop, want dat schijnt ook een gezond stofje te zijn en smullen maar.

KANEEL, ZUS, KANEEL!!!!!  en geen paprikapoeder!!!

Nou ja, het was nog vroeg zullen we maar denken. 

Allemaal een goede, pittige  dag.


7 opmerkingen:

  1. Ha ha ha. Ik was ook al om 6 uur wakker. Heb nog liggen draaien tot half zeven. Maar was toen echt klaarwakker. Eerst thee, daarna koffie. En was toen helemaal bij de tijd. Daarna pas twee crackers.
    Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en heb je toch netjes je kommetje leeggegeten??
    Ik ontbijt (eerder brunch, zo vroeg sta ik niet meer op) altijd met crackers van Aldi, en hagelslag en roomboter, thee erbij, kom maar op

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Al tien jaar lang iedere ochtend havermoutpap, zelfs als de mussen dood van het dak vallen. Ik kan me geen lekkerder ontbijt meer voorstellen . Ohja.. wentelteefjes... maar die eten we dan alleen als we op vakantie zijn met oud Frans brood. Mijn man maakt ze heel lekker klaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Havermout met paprikapoeder klinkt net zo lekker als de spruitjes met kaneel die ik ooit op tafel zette. Niet echt een succes zullen we maar zeggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OO goed idee, kan ik ook wel weer eens doen, zen in een pannetje roeren en KANEEL.

    BeantwoordenVerwijderen