dinsdag 14 juni 2022

Weesp.


Wat ik nou toch weer allemaal tegen kwam op m'n fietstochtje.

Ik blijf het leuk vinden dat mensen daar tijd en moeite in willen steken.

 Ik was op de fiets naar Weesp. Voor m'n gevoel heb ik een wereldreis gemaakt maar het bleek achteraf,  alles bij elkaar,  maar 40 kilometer en 2 uur fietsen te zijn geweest. Dat wereldreis gevoel kwam zeker omdat ik op allerlei weggetjes fietste waar ik nog nooit eerder had gefietst. 

Onderweg kwam ik ook nog van alles tegen maar ik was nét even te dun aangekleed ( dat overkomt me regelmatig, dan weer te dun en dan weer te dik😡) en had daarom geen zin om stil te staan. 

M'n zus heeft altijd in Weesp gewoond en we hebben daar vaak gewandeld, nu ik daar weer was miste ik haar wel weer heel erg. 

Maar het was een leuk tochtje en ik kwam, ondanks de elektrische fiets, moe maar voldaan weer thuis, waar ik prompt op de bank in slaap viel. 🙈

Allemaal een goede, voldane dag.🙋‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Gisteren was het in Zeeland echt een koude wind ik had ook te weinig aan bij het uitlaten vd hond. En omdat ik die ochtend de buitenramen had gewassen dus trapje op trapje af wilden mijn benen ook niet zo goed. Slechts 500 m gelopen, ach voor de hond is het belangrijkste dat ze MEE mag en weer thuis een bot krijgt, hoe lang en hoe ver maakt niets uit.
    40 km vind ik toch een beel eind, ik denk dat ik mijn hele leven niet verder dan 25 heb gefietst

    BeantwoordenVerwijderen
  2. met kantoor een keer naar Knokke gefietst, best wel een eind, maar het was heerlijk weer, dat scheelt. En ook een keer naar Schouwen-Duiveland, windkracht 8 en regenen, niet te weinig. Een stuk ging vrij dicht langs de Oosterschelde, paar meter zat ertussen, dat was best wel spannend om te fietsen. We zouden terug gaan met een pontje maar vanwege de harde wind ging dat niet door en werden er bussen geregeld voor ons en aanhangers voor de fietsen. Heel spannend allemaal voor een ambtenaar
    Ziet er heel leuk en gezellig uit op je foto's, ik hou er wel van en je hebt in ieder geval mooie herinneringen aan Weesp, anders was je er vast niet heengereden.

    BeantwoordenVerwijderen