vrijdag 3 juni 2022

De schatkist.

Dit zag ik tijdens een fietstochtje  en ik vind het echt geweldig dat mensen dit doen, dat geeft toch wat sjeu aan het leven.
Ik moet er zelf niet aan denken. Ik  ben juist al het kleine getuttemerul aan het opruimen. 
Maar ja, daar zijn natuurlijk ook wel spulletjes bij die je niet zomaar even naar de kringloop brengt en dus heb ik tegenwoordig een schatkist, daar gaat alles in aan snuisterijen die ik nog niet kwijt wil en dan mogen de kinderen t.z.t bedenken wat ze er mee gaan doen.
 

                                      De tuin stond er vol mee 😃
Bij deze heb ik zo m'n bedenkingen; schrik je? als je s'morgens de gordijnen open doet of wordt het een soort vriend die je een aai over de bol geeft als je er langs loopt, ik denk dat ik het laatste zou doen en even tegen hem zou praten maar dat is dan weer gevaarlijk, straks gaan de buren nog denken dat het niet helemaal goed met je gaat. 🤣
          Het is een plant maar ik dacht even dat het een duizendpoot was.
                          En dit vond ik gewoon mooi, zo in het wild.
                                 Allemaal een goede, sjeuige dag.🧏‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Geweldig, die tuinbeelden maar voor mij zou het een nachtmerrie zijn.
    De foto van de salomonszegel is mooi. Wij hebben sinds vorig jaar ook salomonszegel in onze tuin, het is een van mijn lievelingsplaten.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoe meer hoe beter, ben dol op dit soort dingen. Het voordeel van alleen wonen: ik kan neerzetten of ophangen wat ik leuk vind en wat me blij maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak je geen zorgen Ella, vroeger zou men inderdaad gedacht hebben dat er een steekje aan je los was. Tegenwoordig denken ze dat je aan de telefoon bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Sjeu wat een leuk woord, lang ook niet gehoord.
    Mijn keuken wordt schoon gemaakt en dat geeft zeker sjeu aan mijn dag.

    BeantwoordenVerwijderen