zondag 26 juni 2022

Zo maar wat.

 Gistermiddag ging, na wat regen, toch wel weer de zon schijnen  dus ben ik  maar weer eens op de fiets gestapt. Niet met een echt plan maar je komt altijd wel wat tegen. 

O.a. dit


Aaaaahhhhh, een nieuw Pippi Langkous paardje. Op de foto niet zo goed te zien maar het veulentje was een perfecte kruising tussen Pa en Ma, nét iets meer/minder stippels dan zijn ouders.

En dit,



Er is een plek in het Amsterdamse bos waar je dit kunt leren, ik weet niet hoe het heet maar als je goed bent dan kom je heel hoog boven het water uit, deze moest nog een beetje oefenen.

Ik dacht nog even, zal ik ook?....................... maar ik had m'n badpak niet bij me.🤣

En toen ik weer thuis was ben ik verder gegaan in dit boek,

TOTAAL van Marcel van Roosmalen.
Vind ik het wat? Mwah.
Het zijn allemaal kleine stukjes, dus je hoeft als je het weer oppakt niet na te denken over waar het ook al weer over ging en dat is ook wel eens lekker.
Allemaal een goede, lekkere dag 🙋‍♀️

4 opmerkingen:

  1. Uhm....het kleine paardje is geen veulen, maar een volwassen pony, waarschijnlijk een shetlander.
    En dat waterblaasding lijkt me super eng. Zitten je voeten vast? En wat als je onder water komt met je voeten vast en dat ding nog volop blazend. Moet er echt niet aan denken. Brrrrr.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weer wat geleerd, het is wel duidelijk dat ik geen verstand van paarden heb, ik vind ze ook een beetje eng, ze zijn zo groot. Gr. Ella.

      Verwijderen
  2. Jaa zo'n waterding zou ik geweldig vinden. Vindt het zo jammer dat ik daarvoor te vroeg ge boren ben. Was elk weekend en alle zomervakanties op de Westeinder. We zeilden en roeiden en een soort waterskie op een plank. Was niet zo goed in het laatste maar kon goed zeilen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. badpak is niet nodig, zo te zien. je krijgt een heel ander pak aan, Lijkt me geweldig om dat te doen, soort vliegen (maar dan anders).
    Paarden heb ik ook niks mee, idd erg hoog, zeker als je 8 bent en omgekeerd, dus zn staart in je handen, erop wordt gezet. En een andere keer gooide het paard me eraf, was een vakantie in Ierland, heel dramatisch allemaal

    BeantwoordenVerwijderen