donderdag 9 juni 2022

Wie het kleine.........

 Gisteren alweer iets gedaan wat ik al sinds honderd jaar niet meer gedaan heb; met de trein gereisd.

Ik ben met dochterlief een dagje naar Utrecht geweest.
Vroeger ging ik regelmatig met manlief die kant op maar dan gingen we altijd met de auto maar de laatste jaren was dat echt niet meer mogelijk en de  laatste keer dat ik in een trein heb gezeten kan ik me niet eens meer herinneren. 

Jammer genoeg ging het al vrij snel regenen dus niet veel foto's gemaakt. Deze foto zou overal genomen kunnen zijn.

Dochter heeft ook meteen even uitgelegd hoe de NS app werkt dus volgende keer kan ik alleen op stap. Leuk.

Het is heel leuk om zo een beetje met je dochter door een stad te zwerven en een beetje te winkelen dat deden we eigenlijk nooit. 

Grappig ook om  te zien dat zij heel makkelijk dingen koopt en ik niet, zij kwam met verschillende tasjes thuis en ik had alleen dit doosje gekocht, maar ja, wie het kleine niet eert......... ik word er blij van als ik er naar kijk, omdat ik het een leuk doosje vind maar ook omdat het een fijne herinnering is aan een leuke dag. 

Voor herhaling vatbaar.

Allemaal een hele goede, vol van fijne  herinneringen dag.đŸ™‹‍♀️

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo'n dag. Gisteren was in het programma Hollandse Zaken het onderwerp bejaardenhuizen. Conclusie de berekening dat het geld bespaart en veel voordelen. Eigenlijk een antwoord oo je blog van een paar dagen geleden.

    BeantwoordenVerwijderen