dinsdag 21 juni 2022

Slippertjes.

Gisteren heb ik de meest lelijke ( dat vind ik) slippertjes nou zeg maar gerust SLIPPERS gekocht die je maar kunt bedenken.

Omdat het nog steeds niet echt lekker gaat met m'n lies had ik bedacht dat ik m'n nieuwe  inlegzooltjes misschien wat vaker moet gaan dragen ( je bedenkt van alles) maar om nou de hele dag met dichte schoenen te lopen leek me niet zo'n goed plan.

Vlak bij mij in de buurt zit een winkel waar ze  slippers verkopen waar je je eigen zooltjes in kunt doen, ze hebben  een  hele uitgebreide collectie, waar ook best aardige modelletjes bij zitten,  want hé, we blijven wel ijdel op onze oude dag natuurlijk  🤣 maar helaas was ik te laat, de leuke modelletjes waren al uitverkocht.

Maar ik kon toch nog kiezen uit vijf verschillende modellen, de een nog lelijker dan de ander, toen bedacht ik: dan neem ik degene die het lekkerste zitten en dat bleken dus de aller lelijkste te zijn.

Nou ja, wat kan mij het schelen, als ik maar slippers heb en dat ze veertig procent waren afgeprijsd was natuurlijk wel leuk meegenomen.😃

Allemaal een goede dag, met of zonder slippertjes, (wat voor slippertjes dan ook. 🤣 ) 🙋‍♀️




 

3 opmerkingen:

  1. Ze wijn wel vrolijk maar inderdaad er bestaan mooiere.
    Ik heb er ook diverse en ook sandalen allemaal van het merk Durea en gekocht via Marktplaats. Van de 20 die ik in de loop der jaren kocht was er 1 niet geslaagd maar de rest ben ik heel blij mee. Nieuwe tussen de 150-180 euro, ik betaalde max 30 incl verzending.
    Ik hou van afwisseling en heb diverse maten omdat mijn voeten snel opzetten en dan wat bredere nodig heb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slippers zijn meestal lelijk, vind ik dus maar als ze lekker lopen geeft dat niet.
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind slippers afgrijselijk. überhaupt schoenen waarbij je je tenen kunt zien. De kleur vind ik wel gaaf, het motief ook. En dat ze lekker zitten en lopen is toch het belangrijkste.
    Ik loop altijd op sokken en heb al in geen jaaaren schoenen gekocht, net zomin als een jas.

    BeantwoordenVerwijderen