maandag 30 mei 2022

Potten.

 

Zo de potten staan ook weer, gevuld en wel, inclusief vogelhuisje met zonnepaneel op het dak, ja, ja, wij zijn milieubewust. 🤣 Ik vind het wel klaar zo voor de zomer.

De pot met het gat staat als blikvanger achter in de tuin, ik had er eerst een fuchsia in gedaan maar die had te kleine bloemen en viel weg tegen de klimop dus nu maar geraniums. En  nu maar bloeien allemaal.🤞🤞🤞
Nog even terugkomend op Soldaat van Oranje, ik vond de geluiden van bombardementen en laag overvliegende vliegtuigen heel heftig, ik heb eens om me heen gekeken en gelukkig zag ik niet veel "echte" ouderen die de oorlog meegemaakt zouden kunnen hebben. Maar toch...... Ik moest ook steeds aan Oekraïne denken; daar zijn mensen die dit soort geluiden dagelijks horen en ik besefte ook dat als je zelf nooit een oorlog hebt meegemaakt dat je nooit kunt begrijpen hoe dat is. 
Ook al kijk je nog zoveel films en lees je nog zo veel boeken. 
Ik vind ook dat ze deze musical aan middelbare scholieren zouden moeten laten zien, hier leer je meer van dan van een paar geschiedenis lesjes. 
Afijn, voorlopig wordt het zo te zien vandaag wel goed weer dus daar gaan we dan maar weer eens van genieten.
Allemaal een goede, vredevolle dag. 🧏‍♀️

Geen opmerkingen:

Een reactie posten