maandag 23 mei 2022

Yes, I did it.


 Waar kijken we naar???

We kijken naar een gat/gaatje in de bodem van een grote bloempot.

Die zat er oorspronkelijk niet in maar in het kader van de klimaatverandering en alle stortbuien die we kunnen verwachten was een gat wel wenselijk.

En dus heb ik persoonlijk en eigenhandig een gat in de pot  geboord want je wilt je planten niet  laten verzuipen.

Eigenlijk zou het gaatje iets groter mogen zijn  of meerder gaatjes maar je moet de goden niet verzoeken.


 Als je dan weet dat ik nog nooit een boormachine in m'n handen heb gehad, ja als manlief aan het klussen was dan mocht ik hem even  vasthouden als hij z'n handen even  vrij wilde hebben maar dan mocht ik niet aan knopjes komen, maar verder is het er nooit van gekomen. En natuurlijk heb ik toen niet opgelet hoe hij die boormachine gebruikte. 

Dus ik was eerst een hele tijd bezig met welke boor gebruik je voor beton? en hoe doe je die boor uberhaupt in een boormachine? op een  zodanige maier dat ie  ook vast blijft zitten, maar dat lukte en  gelukkig was ik zo slim om de accu meteen op de oplader te zetten dus toen  ik de boormachine door had kon  ik beginnen.

Ik vond het best wel spannend, ik was bang voor rondvliegende splinters, m'n schoonzoon is veiligheidsdeskundige en in m'n hoofd hoorde ik hem al zeggen " ma, je moet een veiligheidsbril opzetten" maar die heb ik natuurlijk niet en dus heb ik m'n arm voor m'n ogen gedaan, zodanig dat ik door een kiertje kon zien wat ik aan het doen was. 

Zie je het voor je? De ene arm met boor  zover mogelijk uitgestrekt want eng😱 en de andere voor m'n ogen.🤣

Allemaal niet nodig, het ging hartstikke goed en ik ben blij. 

Nu nog bedenken welke planten ik er in zal doen. 

Allemaal een goede, blije dag.🙋‍♀️



3 opmerkingen:

  1. ga je nu je eigen klusbedrijfje beginnen??? (gaatjes) boren met Ella??
    maar ik vind het heel knap van je. ik heb alle klusspullen weggegeven, zal het nooit gaan doen en iemand anders is er blij mee.
    Fuchsia's in de pot? viooltjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Het is niet zo moeilijk en als je iets niet weet kan je een youtube filmpje meestal ook wel erover vinden

    BeantwoordenVerwijderen