dinsdag 17 mei 2022

Voor/na.


                                                          Vóór


                                                          Ná

Nieuwe hoes voor de bank gemaakt. Al zeker 2 / 2.5 jaar geleden aan begonnen nu eindelijk afgemaakt 👏

Is al de derde maar ook meteen de laatste, wat een hels karwei, deze heb ik  een beetje ruim gehouden want de vorige was na een wasbeurt heel erg gekrompen🙈

Dit wordt dus de zomeropstelling in de winter mag ie er weer van af. 😀

Waar een mens zich al niet druk mee kan maken 😃

Verder heb ik gisteren het programma EVEN TOT HIER terug gekeken, Ik moet zeggen dat ik even moest wennen, al dat drukke gepraat en die grappen waar lang over nagedacht is en vervolgens  van de autocue  worden voorgelezen, ik vind het vaak zo gemáákt,  maar dat vind ik ook van Arjan Lubach en eigenlijk van alle cabaretiers, het is niet echt mijn ding, de dingen die ze zeggen zijn wel vaak heel raak en  ik betrapte me er toch op dat ik af en toe met een glimlach op m'n gezicht zat. Ik denk dat ik volgende keer wel weer ga kijken.

Allemaal een goede, vrolijke  dag. 🙋‍♀️

P.s de foto's zijn een beetje donker, s'morgens heb ik nog geen zon in de kamer. 

2 opmerkingen:

  1. wat knap!!! ziet er geweldig goed uit. Ik heb ooit gebloemde hoezen gekocht voor de banken (echtgenoot had een gat in de bank gesneden) en die stonden ook prima.
    Even tot hier kijk ik al een paar jaar naar, vind ze over het algemeen superleuk. Een autocue hoort er nu eenmaal bij, ik denk niet dat iemand dat allemaal kan onthouden in dat tempo. Lubach heb ik nog nooit gezien, trekt me niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat doe ik je niet na zo netjes. Ik heb wel hoezen voor de hondenkussens gemaakt.
    Voor de slaapkamer heb ik zomer en wintergordijnen

    BeantwoordenVerwijderen