donderdag 5 mei 2022

Wat een rust.


 

Gisteren weer een heel eind gefietst. O.a, naar een vogel natuurgebied, ik heb geprobeerd om daar foto's van te maken maar dan heb je toch iets betere apparatuur nodig dan een telefoontje.

Op de terugweg ben ik met een pontje  de Amstel over gestoken. De aardige veerman vaarde, om ons een plezier te doen, een heel stuk verder dan eigenlijk de bedoeling is, nou van mij had hij nog wel verder gemogen, wat een rust. Maar dit was ook heel leuk. Ik heb genoten. 

Allemaal een goede, rustige dag.🙋‍♀️

3 opmerkingen:

  1. de rust straalt van de foto's af, heerlijk. Ga je nu sparen voor een hele dure spiegelreflexcamera??? zondag moederdag....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Berber, ik heb nog een spiegelreflexcamera in de kast liggen van een paar jaar geleden, maar dat is zo'n zwaar ding, misschien moet ik hem weer eens opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is een heerlijke omgeving. Mijn ouders waren zo blij dat ze 12 jaar aan de Amstel hebben gewoond de laatste jaren van hun leven

    BeantwoordenVerwijderen