zaterdag 30 april 2022

Slingers.

 Wat zit een mens toch raar in elkaar.

De laatste paar dagen zat ik behoorlijk  in een dip, ik vond het leven zinloos, doelloos, zwaar en helemaal niet leuk. Ik was zo moe van dat altijd maar weer zelf de slingers op te moeten hangen, altijd alles zelf te moeten doen.

Toen ik gistermorgen weer eens heel vroeg wakker was dacht ik er nog steeds zo over en ik vond dat ik maar beter in bed kon blijven want wat had het allemaal nog voor zin? 

Na een half uurtje woelen kreeg ik opeens de geest, neeeeee, "je  gaat wél uit bed en gaat gewoon naar een tuincentrum een heleboel planten voor in de tuin  kopen" dat heb ik gedaan en ik heb ze ook meteen in de grond en in potten gezet.

Daarna heb ik me opgegeven voor een hofjeswandeling in Amsterdam over 2 weken en dochterlief geappt of ze soms zin had om mee te gaan gelukkig had ze dat, anders was ik toch wel gegaan hoor.

Toen heb ik mezelf bij andere dochterlief uitgenodigd om in het weekend even koffie te gaan drinken, gelukkig vond ze dat een goed idee.😆

Toen een kaart naar een oude vriendin gestuurd die vandaag jarig is en voorgesteld om eens iets af te spreken en daarna ben ik op de fiets  naar de markt gegaan voor een lekker gebakken vissie, daar zag ik ook nog donkerbruine stof waar  ik al heel lang naar op zoek was, dus ook gekocht en de zigeunerrokken waren uitverkocht anders had ik er daar ook nog een van gekocht. 🤣

ZO!!! De slingers hangen weer. 🤣

Vervolgens was m'n lies overbelast ( niet zo gek natuurlijk) en dus heb ik de rest van de dag onder een dekentje op de bank gezeten. 

Maar dat is niet erg want ik heb nu leuke dingen om naar uit te kijken.

Allemaal een goede, leuke dag 🙋‍♀️

P.s ook even in de keuken op het prikbord gehangen, het word vol daar.


6 opmerkingen:

  1. 👍 Hofjeswandeling lijkt me ook geweldig maar ben bang dat dat lange en ongelijke lopen me niet gaat lukken. Zou je een beetje kunnen kijken of dat met een rollator te doen is? dus liggen er ongelijke steentjes, veel stoepjes etc.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik, ga opletten. Er stond wel bij dat het een wandeling van anderhalf uur is. Vind ik i.v.m. m'n lies wel een beetje lang maar we gaan het meemaken.

      Verwijderen
  2. Dat soort dagen hoort er gewoon bij, jammer genoeg. Maar je hebt je prima herpakt en leuke dingen gedaan en ook over 2 weken (en tussendoor ook vast nog wel).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed bezig hoor!! Ik heb bewondering voor je, zoveel doen en er ook leuk over bloggen. Altijd een plezier om je website te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen