zondag 24 april 2022

Inplaats van....


 Inplaats van een diepzinnig verhaal, wat ik normaal altijd doe 🤣🤣🤣,  nu even een foto van het nuttig bezig zijn.

Dit is het resultaat van het onkruid en troep verwijderen van de helft van het pad dat naar m'n voordeur leidt. 


Nu moeten jullie niet gaan denken dat dat dan wel een oprijlaan van een kilometer of langer moet zijn, nee, het is een normaal pad waar ik eigenlijk de auto op moet parkeren ( dat doe ik nooit want dan moet ik zo mikken 🙈 ) maar i.v.m het moeilijke bewegen i.v.m. pijnlijke lies had ik er heel lang niet naar omgekeken. 

Conclusie: half schoon pad en een heel voldaan gevoel😀

Oja, met lies gaat het iets beter, maar dat was dus al duidelijk.😄

En nu is het tijd voor koffie. Morgen is er weer een dag. 

Allemaal een goede en voldane dag.🙋‍♀️




2 opmerkingen:

  1. goed gedaan!!! volgende maand (of de maand daarop) komt de tuinman weer om al het onkruid en uitgebloeide bloemen en struiken weer te fatsoeneren. Dan kunnen de bezorgers weer fatsoenlijk over mn tuinpad lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de voortuin met gras ligt een strook kinderkopjes ( we hebben geen trottoir op dit pad waar we aan wonen) en daar groeit voornamelijk mos tussen dat mag blijven. Op het pad met grindtegels nar de voordeur ligt weinig zo strak zijn die gelegd, alleen aan de randen groeit wat en dat is makkelijk te verwijderen. Achtertuin is ander verhaal die spuit partner well

    BeantwoordenVerwijderen